hallo allemaal
mijn naam is jos ebeling ben 32 jaar
ik kom uit alkmaar
en ben sinds kort de trotse eigenaar van een vectra c1 station uit 2004
het is een elegance uit voering dus er zit al wat luxe op
de reden van aanschaf is gezins uitbreiding
mijn vrouw is op dit moment zwanger van onze 2de en aan gezien onze jongste pas 8 maanden is
waren we genoodzaakt om voor wat groters te kijken ivm een 2ling kinderwagen(kleine man is nog te jong om te lopen)
zelf heb ik hem al flink gepoest met de blackbox van turtle wat een mooi resultaat heeft gegeven
ook heb ik de logo's eraf gehaald en een mooie chrome strip er op geplakt (op maat en dit is waarschijnlijk het enigste chroom wat er op komt)
nu ben ik aan het kijken voor een navigatie systeem
en kom dan uit bij een zendai of iets wat er op lijkt
nu komt het volgende mijn auto is waarschijnlijk half canbus (knopjes op het stuur)
ik heb een bedrijf in nederland gevonden wat ook dit zendai systeem leverd voor half canbus (heet dan vcmmi pro)
maar eigenlijk wil ik liever een fabrieks af model
nu komt mijn vraag
kan een cd70 of een dvd90 met kleurenscherm
ook op mijn half canbus zonder veel kabel werk
ik ga er even van uit dat opel ook voor het full canbus de vectra heeft geleverd met navigatie
en als ik via marktplaats ga kijken kom ik vaak bij een ene taner uit uit wittelie
is deze bij jullie bekend en wat zijn jullie ervaringen met deze man/jongen
mocht ik tijd hebben voor foto's dan zal ik deze er op zetten
alvast bedankt jos
mijn naam is jos ebeling ben 32 jaar
ik kom uit alkmaar
en ben sinds kort de trotse eigenaar van een vectra c1 station uit 2004
het is een elegance uit voering dus er zit al wat luxe op
de reden van aanschaf is gezins uitbreiding
mijn vrouw is op dit moment zwanger van onze 2de en aan gezien onze jongste pas 8 maanden is
waren we genoodzaakt om voor wat groters te kijken ivm een 2ling kinderwagen(kleine man is nog te jong om te lopen)
zelf heb ik hem al flink gepoest met de blackbox van turtle wat een mooi resultaat heeft gegeven
ook heb ik de logo's eraf gehaald en een mooie chrome strip er op geplakt (op maat en dit is waarschijnlijk het enigste chroom wat er op komt)
nu ben ik aan het kijken voor een navigatie systeem
en kom dan uit bij een zendai of iets wat er op lijkt
nu komt het volgende mijn auto is waarschijnlijk half canbus (knopjes op het stuur)
ik heb een bedrijf in nederland gevonden wat ook dit zendai systeem leverd voor half canbus (heet dan vcmmi pro)
maar eigenlijk wil ik liever een fabrieks af model
nu komt mijn vraag
kan een cd70 of een dvd90 met kleurenscherm
ook op mijn half canbus zonder veel kabel werk
ik ga er even van uit dat opel ook voor het full canbus de vectra heeft geleverd met navigatie
en als ik via marktplaats ga kijken kom ik vaak bij een ene taner uit uit wittelie
is deze bij jullie bekend en wat zijn jullie ervaringen met deze man/jongen
mocht ik tijd hebben voor foto's dan zal ik deze er op zetten
alvast bedankt jos