• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen

Ik ben Brijan, nu nog 30 jaar en woonachtig in Nieuwegein en samenwonend en in blijde verwachting van de eerste,

na een ford erscort. een rode opel corsa 1994 wk editie 1.6 16 v gekocht,opvolgend met een blauwe astra sport 2000,helaas

een vw golf tdi(keuze exvrouw en daarom is ze nu ook weg )vectra b 18.16v 2002 sport,rode astra gtc 1.8 16v cosmo

met opc pakket,opel meriva 17 cdti,een opel astra station 2003,astra 16 twinport 2004,woensdag verkocht en sinds gister trotse eigenaar van een opel signum 2.2 16v automaat elegance met 155 pk,en er helemaal blij mee

ik zei al aardig wat opels gereden,en nu weten jullie enigzins wie ik ben,

de oude

20130318165615.jpg
20130318165317.jpg

en de nieuwe

20130322171645.jpg
20130322171656.jpg

20130322171710.jpg

groeten uit nieuwegein

Terug
Naar boven