• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen

Goedendag iedereen,

Mijn naam is Brian Schouten, 22 jaar en woonachtig in Leiden, Zuid - Holland.

In de 3 a 4 jaar dat ik mijn rijbewijs heb 7 verschillende auto's gehad, de een met meer succes dan de andere.

1: Ford Fiesta XR2I bj. 1995. (Rampenplan)

2: Opel Corsa 1.4. (Niks op aan te merken).

3: Renault Megane 1.6E. (Door mankementen 2000 euro in gepompt in 3 a 4 maanden tijd, vervolgens overleed die wagen tijdens een vakantie in Brabant...)

4: Mitsubishi Eclipse 2.0 GSI. (Heerlijke auto maar door het verliezen van mijn baan destijds de auto weg moeten doen. Erg duur met de verzekering etc.)

5: Fiat Bravo 1.2. (Ik wil het er niet meer over hebben :-P)

6: Opel Astra 1.8 sport. (Prima auto, alleen banden moeten vervangen en that's it.)

En dan nummer 7: Opel Astra H 1.8 5 deurs uit 2004. (Tot nu toe een erg prettige auto gebleken).

Inmiddels is er aan de Astra wel het een en ander veranderd zoals bijvoorbeeld:

- Lenslampen gemonteerd.

- Matzwart geplasti dipt met daarbij blauwe geplasti dipte velgen. (Best leuk spul maar hierna nooit meer).

- Raceland eindemper en een rvs middenpijp.

- LED achterlichten

En zo zijn er nog wel een aantal dingen die ik wil gaan doen zoals bijvoorbeeld een schroefset.

Helaas is mijn bekleding op sommige plekken niet bepaald mooi meer maar dat word met de tijd nog wel vervangen. :-)

Er volgen binnenkort nog wat foto's van de auto natuurlijk.

Ik hoop dat ik me op deze manier netjes heb voorgesteld, mocht ik nog iets missen wat dat betreft of wat dan ook geef een gil en ik zal het beantwoorden. :-)

Terug
Naar boven