• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even Voorstellen

Hallo,

Heb helaas niet eerder tijd gehad om me even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Barry en ben 26 jaar.. Sinds een maand trotse eigenaar van een Signum 2.2 direct. Ben helemaal blij met me auto na eerst jaren lang een astra te hebben gereden! Zoveel luxe ineens! Nu heb ik er eigenlijk nog weinig gebruik van kunnen maken omdat ik een klein beetje pech heb met de auto.

Helaas vorige week bobine en bougies moeten vervangen. Nu dacht ik voorlopig even klaar te zijn zodat ik wat aan het uiterlijk kon gaan doen.

Helaas maandag weer problemen. Ben van me werk naar huis gereden en een korte stop bij het tankstation om sigaretten te halen wilde me mooie raceauto niet meer starten. Wel stroom alleen totaal geen beweging meer in te krijgen! Bleh gaan we weer dacht ik..

Maatje gebeld stukje op laten trekken in zijn 2 en motor draaide weer als een zonnetje.

Helaas bij thuiskomst weer niets! Volgende dag deed hij wel een paar keer starten maar nu alweer niets!

Ik hoor wel de relais of zekering? Voor bij me motor tikken maar me startmotor blijft behoorlijk stil! Nu Denk ik ook dat hij me signum aan het pesten is.. Alleen durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Hebben jullie toevallig nog een idee? Of zit ik bij het rechte eind?

Verder, een gezellig forum! Zit al een tijdje van alles hier te lezen en moet zeggen er hangt een gezellig sfeertje!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Terug
Naar boven