• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen ;)

Toby

Lid
Hallo iedereen!!

Ben nieuw hier, en wilde me even voorstellen/ mijn Huidige auto showen!

Ik ben Toby, ben 23 jaar en ben 1e Autotechnicus en Mercedes-Benz monteur :hmmz (ben vooral actief in het slopen tegenwoordig) :P

Heel misschien zijn er mensen die mijn auto al kennen van een ander forum, ik ga hier gewoon opnieuw beginnen!

Ik ben sinds kinds af aan geobsedeerd door de Vectra A, dit komt door mijn vader, die heeft er 2 gehad... een 1.7D uit 91' en en Rode 2.0 GT uit 94'! Ik wist gewoon dat ik een Vectra A wilde hebben... op mijn 17e vond ik na lang zoeken het perfecte exemplaar! V6, Nova schwartz, 70.000 originele KM's, eerste eigenaar! Meteen gekocht, gestald en mijn rijbewijs gehaald... Nu ben ik 23 en heb hem nog steeds, en heeft al die tijd binnen gestaan.

De vectra heeft nu 83.000 gelopen en is nog in nieuwstaat. en dat zal deze blijven tot dat ik er bij neer val!

Er zijn ondertussen wel wat dingetjes gedaan zoals 3.0 V6 ombouw, Calibra Turbo velgen, Brembo remklauwen met Zimmerman schijven voor en achter, RVS uitlaat (die overigens gewoon stil is) en de achterwisser is verwijderd omdat hij daar een beetje lekte, de voorbumper is voorzien van nieuwe chrome strips.

De auto is voorzien van CDX uitrusting, alles electrisch ook de achterramen, Origineel Bose speakers met originele radio/CD speler, Witte tellers, Pullmann bekleding, Koplampwissers, standkachel, enzovoorts....

De auto word alleen in de zomer gereden, word perfect geconserveerd en krijgt ieder jaar netjes een beurt.

Verder blijft hij lekker origineel ;) Ik streef naar perfectie king:

5Bduj.jpg

5BdHG.jpg

5BfnX.jpg

(genomen net voor stalling XD)

Heb naast deze Vectra ook nog 2 Astra's gehad en nog een Vectra A 2.0 Sedan! daar kom ik later wel op ;)

Groetjes!

Terug
Naar boven