• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen...

crafter

Post weinig
Hoi,

zal mezelf even voorstellen voordat ik rond begin te vragen... Ik ben Nick, 29 jaar en rij sinds een paar maanden zo nu en dan in een Corsa B uit 1997. Het is niet echt een spannende, zit een 1.4 Eco (X14SZ) in met slechts 60 pk's en (helaas) geen stuurbekrachtiging. Auto is van mijn vriendin maar het is maar net welke er vooraan staat op de oprit 's morgens. Ik rij normaal gesproken in een Mitubishi Carisma 1.6 sedan automaat uit 1996. Niet mijn eerste keuze maar wel betrouwbaar, zit ondertussen op de 250d en de Corsa heeft er pas 80d op zijn naam staan.

Ik hoop hier veel informatie te kunnen vinden en ook mijn ervaringen te kunnen delen, heb al wat gesleuteld aan vorige auto's en wie waat wat ik bij kan dragen aan dit forum.

Greetz, Nick

En ik mag er weer een aan mijn lijstje toevoegen... Sinds deze week de trotse eigenaar van een Astra F Cabrio uit 1995 met net geen 160.000 op de teller. Auto ziet er nog erg netjes uit voor z'n leeftijd. Uiteraard nog wel wat aan te hobbien maar dat weet je met een wat oudere auto. Voorlopig alleen even poetsen met de tol en de binnenkant schoonmaken. Misschien binnenkort setje skirts er onder, heldere koplampen met Xenon, ben nog een beetje aan het zoeken naar wat ik wil.

Foto's volgen...

Eindelijk tijd gehad om een foto te maken.

61.jpg

En ik mag er weer een aan mijn lijstje toevoegen... Sinds deze week de trotse eigenaar van een Astra F Cabrio uit 1995 met net geen 160.000 op de teller. Auto ziet er nog erg netjes uit voor z'n leeftijd. Uiteraard nog wel wat aan te hobbien maar dat weet je met een wat oudere auto. Voorlopig alleen even poetsen met de tol en de binnenkant schoonmaken. Misschien binnenkort setje skirts er onder, heldere koplampen met Xenon, ben nog een beetje aan het zoeken naar wat ik wil.

Foto's volgen...

Terug
Naar boven