• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ex corsa GSI van IceFreak nieuwe eigenaar

thething

Post weinig
:o jaja die staat nu hier voor de deur omdat rob zo aardig was om hem aan mij te verkopen:thumbup en die topper is hem nog komen brengen ook :wors.

kom je niet snel tegen zulke eerlijke mensen echt topppppppp

even een plaatje bij het praatje :wub

isdatnouweer008.jpg

nu alleen nog even kijken of ik de "kleine"schade in de dorpel laat maken of dat ik er een paar rieger infinity sideskirts op ga zetten want dat vind ik erg mooi staan...

dus als je nog zo een setje weet hou ik me aanbevolen:D

Haha ja maar er zit een ander verhaal achter. Ik was gisteren de hele dag vrij en ik moest de auto voor volgende week verkopen (in verband met de huur van een kamer en de eerste huur betalen). En dan ben ik de moeilijkste niet om de auto te brengen (heb toch gratis OV) :)

origineel gepost door louwe 16 klepper

en tjah andere skirts ??

zit je dan eigenlijk ook niet vast aan een andere voor bumper

:hmmz

nee hoor als ik rieger infinity of de m- look neem past super bij de gsi bumper :D maar heb vandaag een afspraak bij iemand om het te laten maken want wil liever geen skirts meer

Lijkt net of de corsa van Dark van die Wimpers heeft :P Lijkt net een vrouwlijke auto zo :P

Vond 't kenteken van altijd lekker makkelijk te onthouden van Robs oude GSI :+

Proficiat met de aankoop van deze GSI!!!

Gelukkig is ie weer bij 'n liefhebber terecht gekomen, en dat voor 'n zeer nette prijs en leveringservice:angel

@CarloZz: Waar en welke datum is die minimeet met grijze B GSI-tjes:jerry

origineel gepost door koekwous

volgens mij zag ik de velgen al op MP staan :P

dat klopt omdat ik hier in almere nu al gek word van de drempels en er 205/50/16 banden opzitten die bij elke drempel aanlopen:cry

en ik heb nog een setje waaier velgen liggen dus gaan die er mischien onder voor de winter:angel

maar ze zijn nog niet verkocht hoor en gaan ook alleen maar weg voor een super bod anders blijven ze lekker liggen en gaan er andere bandjes onder voor de voorkant moet ik alleen nog even kijken welke? 195/45/16 of 195/40/16 ( al zijn die erg moeilijk te krijgen)

Terug
Naar boven