• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

f13 bak vraag

[rquote=1912021&tid=146222&author=McKaamos]Als je het al voor elkaar krijgt trek je die bak finaal tot poeier, volgens mij.

Een F13 is niet gemaakt om het koppel en vermogen van een C20NE te vreten.

[/rquote]

Volgens mij is een F13 gelijk aan een F15 ? ?

Ik reed met 300 nm en 200 pk met een F15 versnellingsbak.

Ik denk dat de F13 wel heel blijft achter een standaard C20NE :P

De mooiste optie:

quote van de cnt site...:

vliegwiel+koppeling van opel diesel 17da 17dtr (geen isuzu) aan f13 en je hoeft niks te boren

----

Het vliegwiel laten omboren en afdraaien koste me 100 euro in zwolle. Perfect werk geleverd.

Denk dat je goedkoper aan zon diesel vliegwiel kan komen.

Koppelingsset neem je toch nieuw neem ik aan.....

De mooiste optie:

vliegwiel+koppeling van opel diesel 17da 17dtr (geen isuzu) aan f13 en je hoeft niks te boren

----

Het vliegwiel laten omboren en afdraaien koste me 100 euro in zwolle. Perfect werk geleverd.

Koppelingsset neem je toch nieuw neem ik aan.....

[rquote=1913181&tid=146222&author=Fearless]De mooiste optie:

----

Koppelingsset neem je toch nieuw neem ik aan.....[/rquote]

Diesel vliegwiel is idd wel goedkoper, Ik heb m hier van de lokale sloop inclusief koppeling en drukgroep voor 4 tientjes ;)

[rquote=1913181&tid=146222&author=Fearless]De mooiste optie:

----

Koppelingsset neem je toch nieuw neem ik aan.....[/rquote]

Diesel vliegwiel is idd wel goedkoper, Ik heb m hier van de lokale sloop inclusief koppeling en drukgroep voor 4 tientjes ;)

ik kon niet zo snel 1 vinden dus ik hat hier nog een F 16 bak liggen met assen dus die zet ik er op

bedankt voor alle reacties jongens ik hat nog geprobeerd om het vlieg wiel om te zetten van mijn 1600

maar dat wou niet de gaten van de bouten voor het vast zetten aan de krukas .

gr willem

ik kon niet zo snel 1 vinden dus ik hat hier nog een F 16 bak liggen met assen dus die zet ik er op

bedankt voor alle reacties jongens ik hat nog geprobeerd om het vlieg wiel om te zetten van mijn 1600

maar dat wou niet de gaten van de bouten voor het vast zetten aan de krukas .

gr willem

Terug
Naar boven