Maar even opnieuw aangezien ik een verse Opel onder de kerstboom heb gevonden!
FabianGT wonende in omgeving Hoorn/Alkmaar, altijd actief geweest binnen de VW wereld, nu kom ik langzaam aan eens kijken bij Opel aangezien dit ook best leuke auto's zijn om lekker mee bezig te zijn.
Ik eet werkelijk van alle walletjes mee want heb ook nog een Jap staan, google FabianGT maar als je geintresseert ben, ik ga niet verder met vloeken in de kerk... kben nieuw :angel lol
Inmiddels heb ik recent mijn 3e Opel aangeschaft, een Corsa B GSI uit '99.
Wat me opvalt is dat Opels van deze bouwjaren vele malen relaxter rijden dan vergelijkbare Volkswagens bijvoorbeeld.
Heb mij laten vertellen dat dit wel een bekende Corsa was, dus als iemand m herkent? Vertel maar :thumb
Goede auto? Slechte auto?
Hieronder wat foto's en specs!
- x16xe met 157.000km
- Sebring uitlaatsysteem
- GSI 2l voorremmerij met gegroefde schijven
- Schroefset
Plannen?
Jazeker, zal grotendeels uiterlijk betreffen aangezien het mijn daily is
o.a. wat mooiere wielen.
FabianGT wonende in omgeving Hoorn/Alkmaar, altijd actief geweest binnen de VW wereld, nu kom ik langzaam aan eens kijken bij Opel aangezien dit ook best leuke auto's zijn om lekker mee bezig te zijn.
Ik eet werkelijk van alle walletjes mee want heb ook nog een Jap staan, google FabianGT maar als je geintresseert ben, ik ga niet verder met vloeken in de kerk... kben nieuw :angel lol
Inmiddels heb ik recent mijn 3e Opel aangeschaft, een Corsa B GSI uit '99.
Wat me opvalt is dat Opels van deze bouwjaren vele malen relaxter rijden dan vergelijkbare Volkswagens bijvoorbeeld.
Heb mij laten vertellen dat dit wel een bekende Corsa was, dus als iemand m herkent? Vertel maar :thumb
Goede auto? Slechte auto?
Hieronder wat foto's en specs!
- x16xe met 157.000km
- Sebring uitlaatsysteem
- GSI 2l voorremmerij met gegroefde schijven
- Schroefset
Plannen?
Jazeker, zal grotendeels uiterlijk betreffen aangezien het mijn daily is