• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ff voorstellen

Hoi,

Ik ben Eddy, 38 jaar en kom uit Ede.

Sinds een week ben ik trotse eigenaar van een Opel Astra Stationwagen 1.8 Edition uit 2009. Het is een ex-lease met behoorlijk veel toeters en bellen (automaat, Full colour navigatie, leerpakket, stoelverwarming). Gezien hij maar een ton had gelopen en op een paar kleine krasjes geen bijzonderheden heeft, heb ik deze gekocht.

Hiervoor had ik (heb hem eigenlijk nog steeds in afwachting van een opkoper die moet langskomen) een Opel Astra G 2.0 DTL uit 1999 die een CDX uitvoering had (automaat, sportstoelen, stoelverwarming, elektrisch schuifdak, trekhaak). Deze gaat weg omdat de airco niet meer werk (volgens de garage is het de poelie en moet er ergens ook nog ergens een lek zijn omdat het systeem leeg is) en de dagwaarde behoorlijk laag is van een 12 jarige auto met ruim 3 ton op de klok.

Mijn keuze voor de station was voornamelijk vanwege de gezinsuitbreiding. Een wandelwagen in een Astra hatchback is mogelijk alleen neem je verder niet meer zoveel mee. Met de huidige station is dat uiteraard direct opgelost :)

Dit forum zal ik voornamelijk gebruiken om technische info weg te halen :-)

Groet,

Eddy

Terug
Naar boven