• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

FF VOORSTELLEN

goeie avond allemaal..ik ben koos 52 jaar kom uit den bosch, heb sinds vorige week een opel astra uit 97 1.7 tds station,,ik heb de wagen voor mijn werk ( ZZP) gekocht, voorheen een vw caddy

omdat ik meer prive wil gaan rijden toch maar gekozen voor een station... wagentje loopt goed heeft al 340 000 gelopen maar dat mag de pret niet drukken toch..heeft ie toch al bewezen dat ie het vol kan houden,,,,vind alleen dat de vrije slag van mijn koppeling erg veel is moet nog ff kijken of dat te stellen is,,,gaat ook vrij zwaar..

ik ben een liefhebber van auto`s en motoren ,,heb in het verleden (bijna) altijd oude amerikanen gereden ,,ik houd van oudere wagens alleen al omdat je daar nog aan kan sleutelen

ik heb voor de zomermaanden een ducati 996 ,,okk daar heb ik in het verleden al van alles van gereden ,,verschillende harley`s yamaha`s nou ja te veel om op te noemen,,,,maar mijn hart gaat toch het snelst kloppen voor een echte 2 pitter

ik zit daarom ook op verschillende forums ,en heb dus een druk leven haha,,( mijn vrouw is daarom ook niet blij met mijn hobby`s )

Terug
Naar boven