• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ff voorstellen

ik ben mark,en lees al een tijdje mee

heb me nu aangemeld

maar denk zal me eerst ff voorstellen voordat ik vragen over mijn omega op jullie afvuur

ik heb een omega a travel 2.0i station

ben er heel erg blij mee,en het rijd perfect

wat ik gezien heb is het best gezellig hier

gr mark

Welkom op het forum.

Veel veilige km toegewenst.

Als je al een tijdje mee leest weet je ook dat we hier gek zijn van:kewlpics:kewlpics

Gr Jack

Hey Mark,

Hartelijk welkom hier.

Gezellig hier:wtf we hebben het hier alleen maar over in elkaar gelopen Motorblokken, opgeblazen koppakkingen , deuken en krassen over je auto en meer van dat soort dingen en jij noemt dat gezellig!!

Nee hoor Mark niet schrikken ik weet ook heel goed dat je hier bent om ook te iets te willen weten over het hoe en het wat van de Omega.

Ik moet zeggen ik heb hier ook een hoop geleerd, vooral de How to do's zijn ook goed.

Maar nogmaals welkom.

gr,

Aart:D

dankje voor jullie berichten

en foto`s zal ik ff maken,maar hij is zo standaard als maar kan moet er nog een hoop aan doen

zitten wel wat krasjes op,ben er nu mee bezig om die weg te werken

maar zal dit weekend nog wat foto`s plaatsen

en de how to do`s staan zeker een hoop handige dingen bij

gr mark

Ha Mark, welkom. heb zelf ook omega maar kan er een paar maanden niet in rijden. heb net een armoperatie gehad en mag een maand of 4 niet schakelen. nu ben ik verbannen naar de golf gt tsi van mijn vriendin. die heeft een 7 bak automaat. Das flink balen want rij toch liever in mijn achterwieldebiel! maar nogmaals welkom en een fijne tijd hier...

origineel gepost door Botho

Ha Mark, welkom. heb zelf ook omega maar kan er een paar maanden niet in rijden. heb net een armoperatie gehad en mag een maand of 4 niet schakelen. nu ben ik verbannen naar de golf gt tsi van mijn vriendin. die heeft een 7 bak automaat. Das flink balen want rij toch liever in mijn achterwieldebiel! maar nogmaals welkom en een fijne tijd hier...

kan begrijpen dat je dan flink baalt,heb aardig wat andere auto`s gehad

maar vind dat er geen een zo is als de omega

maar het positieve ervan is dat je niet weet wat je overkomt als je dalijk weer in je omega kan rijden

beterschap en hopen dat je snel weer kan schakelen

gr.mark

origineel gepost door roekenest

welkom mark ..hoop ni dat je afgeschrokken bent .. :P:P

nee integendeel :D

bedankt voor alle berichten allemaal

en ga me zeker vermaken op het forum

Terug
Naar boven