• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fiat 600

Deze net ook door de APK en terug naar de klant :thumbup, en over 2 jaartjes wordt ie 50 jaar oud :wors

Kan nog wel redelijk met het hedendaagse verkeer meekomen, maar 100 km/h is echt de topsnelheid king:

ojrf4.jpg

1177ij7.jpg

wao9k3.jpg

origineel gepost door rabbitopc

een 500 is toch stukken mooier als een 600 :thumbup

maar mooi dat hij weer rijdt :thumbup Ja maar een 500 loopt helemaal voor geen meter!!

Mooi autotje Bart:jerry:jerry

Tnx. Jah de 500 is idd mooier, maar dat is een 2 cilindertje luchtgekoeld, mag blij zijn als die de 80 haalt haha. Deze is 4 cilinder watergekoeld :wors

Edit: dingen zijn zo klein kom amper in deze, laat staan de 500 :o

De motor van men scheermachine is zelfs groter :D . Al bij al wel een leuke auto. Ik blaas hem volgens weg als die achter men Monza staat :D

waarom staat dit in restauratie & verbouwing????

heb jij hem effe gerestaureert dan ???:P

was het eerst een calibra ??

:D

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Tnx. Jah de 500 is idd mooier, maar dat is een 2 cilindertje luchtgekoeld, mag blij zijn als die de 80 haalt haha. Deze is 4 cilinder watergekoeld :wors

Edit: dingen zijn zo klein kom amper in deze, laat staan de 500 :o

nou 115 haalt ie zeker wel :P :D

Zo'n klein koekblikje als dit is megadikke pret :jerry Als ik ooit nog eens geld te veel heb komt er absoluut een 500 bij hier voor dagelijks gebruik :wors

origineel gepost door 14XE

waarom staat dit in restauratie & verbouwing????

heb jij hem effe gerestaureert dan ???:P

was het eerst een calibra ??

:D

hahaha

Nee, hij stond in een weiland gedumpt, alles aan de onderzijde was weggerot, dorpels/bodemplaten/wielkasten etc. Hoop vernieuwd onderdelen ook. Interieur was nog oke. Motorblokje opgeknapt.

origineel gepost door InjectTheVenom

Zo'n klein koekblikje als dit is megadikke pret :jerry Als ik ooit nog eens geld te veel heb komt er absoluut een 500 bij hier voor dagelijks gebruik :wors

Vind ik ook :thumbup , wil mischien ook wel zo'n karretje erbij. Mini lijkt me ook wel wat mischien.

origineel gepost door Goossens Bjorn

De motor van men scheermachine is zelfs groter :D . Al bij al wel een leuke auto. Ik blaas hem volgens weg als die achter men Monza staat :D

Hehehe:D:D

origineel gepost door corsaagsi

Daar moet gewoon een Motorfietsblokkie in! Dat is al jaren een droom van me! :wub

Klik hier maar 's op..

erg vet

wist niet dat er ook nog van die gekken waren die zoiets bouwde :D:D

Verder ook een leuk wagentje om te zien bart!!! :thumbup:thumbup

origineel gepost door corsaagsi

Daar moet gewoon een Motorfietsblokkie in! Dat is al jaren een droom van me! :wub

Klik hier maar 's op..

dat idee had ik idd ook :thumbup toen ik laatst mijn broertje zij n500 had gefixt

of een c20xe erin (op de achterbank) maar dat wordt een stuk lastiger bouwen met achteras en versnellingsbak enz. :D

Motorfietsblok is ook een stuk lichter en kleiner.. :vertag

Iets van 150pk in je Fiatje..

Alleen heeft een motorfiets niet zo'n hoog koppel, dus moet je wel toeren maken..

Terug
Naar boven