Kadett c 73
Lid
Hallo Opel-liefhebbers,
Het kostte mij toch enige moeite om een –in mijn ogen- originaal onderwerp te kiezen. Zoals je al uit de titel kunt halen gaat het om de combinatie auto 1:1 vs schaalmodel (hoeft niet perse Opel te zijn).
Plaats een foto die je zelf hebt gemaakt met een straatmodel en een schaalmodel.
Elke foto is mogelijk, ook als je auto niet helemaal op de foto staat, omdat dit mooier in het plaatje past.
Per persoon maximaal 1 foto! Dus kies de mooiste die je hebt!
Algemene regels:
* Eigen foto
* Het moet Opel zijn
* Slechts 1 foto inzenden
* Mag iets of wat bewerkt zijn
* Geen Photoshop
* Speciale effecten mogen gebruikt worden, als ze door het toestel gedaan zijn
* Geen foto's dubbel gebruiken (wat al in een wedstrijd heeft gezeten)
* Dan volgt er 1 week om te stemmen
* De winnaar krijgt een PB dat hij gewonnen heeft en de volgende wedstrijd kan posten.
* Er kan ingezonden worden tot en met 12 mei
Succes allemaal!
Twee voorbeelden (slecht voorbeeld van mij doordat de tweede geen Opel is, excuses):

Het kostte mij toch enige moeite om een –in mijn ogen- originaal onderwerp te kiezen. Zoals je al uit de titel kunt halen gaat het om de combinatie auto 1:1 vs schaalmodel (hoeft niet perse Opel te zijn).
Plaats een foto die je zelf hebt gemaakt met een straatmodel en een schaalmodel.
Elke foto is mogelijk, ook als je auto niet helemaal op de foto staat, omdat dit mooier in het plaatje past.
Per persoon maximaal 1 foto! Dus kies de mooiste die je hebt!
Algemene regels:
* Eigen foto
* Het moet Opel zijn
* Slechts 1 foto inzenden
* Mag iets of wat bewerkt zijn
* Geen Photoshop
* Speciale effecten mogen gebruikt worden, als ze door het toestel gedaan zijn
* Geen foto's dubbel gebruiken (wat al in een wedstrijd heeft gezeten)
* Dan volgt er 1 week om te stemmen
* De winnaar krijgt een PB dat hij gewonnen heeft en de volgende wedstrijd kan posten.
* Er kan ingezonden worden tot en met 12 mei
Succes allemaal!
Twee voorbeelden (slecht voorbeeld van mij doordat de tweede geen Opel is, excuses):