Het begint al wat moeilijker te worden met het thema,
Maar heb nog iets, waarvan ik hoop dat jullie het wat lijkt
namelijk bovenaanzicht!
dus een foto vanuit de lucht gemaakt,
bv: boven op een brug, uit de raam van een boven verdiepen van buis of dergelijke, ladder, of weet ik veel
maar ga er geen te gekke dingen voor doen , hou het veilig
voorbeeld:
deze is genomen van op een brug.

en deze gewoon vanuit een raam opt boven verdiep thuis

en deze is gisteren gemaakt opt youngtimer festival in hertem, vanaf dat hoog platform
de rekord van men neef

De regels op een rijtje:
- Er moet minimaal 1 opel duidelijk op de foto staan
- De Opel op de foto hoeft niet per sé je eigen Opel te zijn.
- Foto mag wel bewerkt zijn qua kleur, niet qua vormen.
- Per deelnemer mag er één foto worden ingestuurd
- Geen jatwerk! Alleen eigen foto's plaatsen (dus foto's die je zelf gemaakt hebt. Niet andermans foto van je eigen Opel).
- Inzenden mag de komende twee weken, dus tot 28 september 2013 23:30
- Alleen de eerste 50 inzendingen zullen worden beoordeeld (dit i.v.m. de poll waarin maximaal 50 opties kunnen worden ingegeven).
- Na het inzenden is er tijd om te stemmen tot 5oktober 23:30.
De winnaar zal door mij per pm op de hoogte worden gesteld van zijn of haar winst en organiseert op korte termijn de volgende wedstrijd. Reageert de winnaar daar niet op de pm binnen 3 dagen, dan is het jammer voor die persoon en mag degene die tweede is geworden de wedstrijd organiseren.
Ik hoop dat jullie het een leuk thema vinden. Veel succes!!!
Ben benieuwd wat jullie gaan posten, mss ook fijn om te vermelden hoe je ze gemaakt hebt
Kan me al gekke dingen voorstellen
Maar heb nog iets, waarvan ik hoop dat jullie het wat lijkt
namelijk bovenaanzicht!
dus een foto vanuit de lucht gemaakt,
bv: boven op een brug, uit de raam van een boven verdiepen van buis of dergelijke, ladder, of weet ik veel
maar ga er geen te gekke dingen voor doen , hou het veilig
voorbeeld:
deze is genomen van op een brug.

en deze gewoon vanuit een raam opt boven verdiep thuis

en deze is gisteren gemaakt opt youngtimer festival in hertem, vanaf dat hoog platform
de rekord van men neef

De regels op een rijtje:
- Er moet minimaal 1 opel duidelijk op de foto staan
- De Opel op de foto hoeft niet per sé je eigen Opel te zijn.
- Foto mag wel bewerkt zijn qua kleur, niet qua vormen.
- Per deelnemer mag er één foto worden ingestuurd
- Geen jatwerk! Alleen eigen foto's plaatsen (dus foto's die je zelf gemaakt hebt. Niet andermans foto van je eigen Opel).
- Inzenden mag de komende twee weken, dus tot 28 september 2013 23:30
- Alleen de eerste 50 inzendingen zullen worden beoordeeld (dit i.v.m. de poll waarin maximaal 50 opties kunnen worden ingegeven).
- Na het inzenden is er tijd om te stemmen tot 5oktober 23:30.
De winnaar zal door mij per pm op de hoogte worden gesteld van zijn of haar winst en organiseert op korte termijn de volgende wedstrijd. Reageert de winnaar daar niet op de pm binnen 3 dagen, dan is het jammer voor die persoon en mag degene die tweede is geworden de wedstrijd organiseren.
Ik hoop dat jullie het een leuk thema vinden. Veel succes!!!
Ben benieuwd wat jullie gaan posten, mss ook fijn om te vermelden hoe je ze gemaakt hebt
Kan me al gekke dingen voorstellen