Vandaag begon de dag al lekker... accu leeg, waarschijnlijk de verlichting in de kofferbak aanblijven staan de hele nacht.
Auto van de buurjongen er bij .... maar die trok het niet, ging net aan 2 slagen in de rondte.
Dus dieseltje van een andere buurman er aan .. en hij liep meteen.
Maar er bleef een sleuteltje in beeld branden en hij hield in ( noodloop )
Heb hem ff laten uitlezen en daar kwam code P1109 uit.
Na een paar keer resetten , ging ipv het sleuteltje het MMlampje branden. Maar nu hield ie niet meer in.
Nu wisselt ie steeds af met een sleuteltje of een MM-lampje. Maar code P1109 gaat niet weg.
De dealer gooide het meteen op het inlaatspruitstuk en wervelkleppen , maargoed... die werken het hele jaar al niet... en heb ik nooit hinder van gehad.
Wie'o'wie heeft deze code ook gehad of kan me hier in adviseren.
De dealer kon me niet garanderen dat , na 400 euro voor een spruitstuk met wervelkleppen en 5 uurtjes werk, het dan opgelost is !
Alle 'zinnige' ideeën zijn welkom !
Auto van de buurjongen er bij .... maar die trok het niet, ging net aan 2 slagen in de rondte.
Dus dieseltje van een andere buurman er aan .. en hij liep meteen.
Maar er bleef een sleuteltje in beeld branden en hij hield in ( noodloop )
Heb hem ff laten uitlezen en daar kwam code P1109 uit.
Na een paar keer resetten , ging ipv het sleuteltje het MMlampje branden. Maar nu hield ie niet meer in.
Nu wisselt ie steeds af met een sleuteltje of een MM-lampje. Maar code P1109 gaat niet weg.
De dealer gooide het meteen op het inlaatspruitstuk en wervelkleppen , maargoed... die werken het hele jaar al niet... en heb ik nooit hinder van gehad.
Wie'o'wie heeft deze code ook gehad of kan me hier in adviseren.
De dealer kon me niet garanderen dat , na 400 euro voor een spruitstuk met wervelkleppen en 5 uurtjes werk, het dan opgelost is !
Alle 'zinnige' ideeën zijn welkom !