• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gaat dit in mijn zij scherm passen?

misaborg

Post weleens wat
Hey iedereen,

Een vraagje, ik kan aan een setje corsa D opc line knipperlichten komen. Deze set

knipperlicht.jpg

Het zal zkr mooi staan in mijn zijscherm van mijn F.

Maar gaat het ook passen.

Het frame gedeelte wordt bevestigd met dubbelzijdige tape staat op GM tuningparts maar met stekkers etc???

Gr. Willem

Ik weet dat deze zijknippers in zomaar een G niet passen omdat de vorm van het zijscherm anders is.

Bij een F durf ik het eigenlijk niet te zeggen

@ juffer: Zijn dat niet dezelfde lampjes die we laatst op de sloop in een F zagen? Waar het dus niet pastte, maar wel er in bungelde na het uitproberen van diegene?

ik weet dat het in een G niet past neem maar met een hele kleine aanpassing is het zo voor mekaar. ik neem aan dat je bij een F ook een stukje uit je zijscherm moet halen. al zou ik zelf alleen het knipperlicht monteren en niet dat afdekkapje.... dat word er naar mijn idee niet mooier op.

voor een G heb ik er een how-to van en die past denk ik ook wel voor een F

Terug
Naar boven