• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gas installatie

___Rebel___

Post weinig
Even een Vraag

Had van de week geinfomeerd voor een gas installatie voor in mijn senator.

Kreeg vandaag een telefoontje wat het zou moeten kosten.

Kreeg zo wat een hart stil stand, 2150 € (incl inbouw + garatie en btw)

Gaat om een gas installatie voor injectie (ivm backfire)

en met een 80 liter tank.

Z'n die krengen zo duur ? of willen ze hier een slaatje uit slaan ?

Wie kan mij hier antwoord op geven ?

Want zoals men weet gaat het lekker met de benzine prijzen.

Ik heb een senator 3.0i uit 85'

Gr. Fred

gewoon even in de senator stappen en naar herenveen rijden naar Arie Schouten en daar even praten.

ben er met mijn senator 3.0 van 1985 ook heen geweest en kan voor 1400 euro een complete normale gasinstalatie ingebouwd en rdw afgemeld krijgen.

maar hij bouwt tegenwoordig ook gasdamp injectie systeemen (nieuw type gassysteem en beter dan normale G3 instalatie) in voor een zeer scherpe prijs (volgens mij iets minder dan 1900 euro voor een senator 3.0).

voordeel van gasdamp injectie is dat hij geen vermogens verlies heeft en bijna net zo zuinig is als op benzine dus reken maar 1op 9 ongeveer en met normaal gas 1 op 6 ongeveer dus die gasinjectie is snel terug verdient. :wors

ik zelf ben nu ook bezig met mijn senator op gasdamp injectie te zetten. :wors:thumbup

groeten.

gewoon even in de senator stappen en naar herenveen rijden naar Arie Schouten en daar even praten.

ben er met mijn senator 3.0 van 1985 ook heen geweest en kan voor 1400 euro een complete normale gasinstalatie ingebouwd en rdw afgemeld krijgen.

maar hij bouwt tegenwoordig ook gasdamp injectie systeemen (nieuw type gassysteem en beter dan normale G3 instalatie) in voor een zeer scherpe prijs (volgens mij iets minder dan 1900 euro voor een senator 3.0).

voordeel van gasdamp injectie is dat hij geen vermogens verlies heeft en bijna net zo zuinig is als op benzine dus reken maar 1op 9 ongeveer en met normaal gas 1 op 6 ongeveer dus die gasinjectie is snel terug verdient. :wors

ik zelf ben nu ook bezig met mijn senator op gasdamp injectie te zetten. :wors:thumbup

groeten.

Was voor mijn lpg installatie voor in de rekord station 675 kwijt. dat was incl plattere ringtank, kantelplaat voor het kenteken en mengstuk voor op de gasklep ipv lmm.

Bij lpg-onderdelenshop.nl

Ben wel ff bezig geweest met inbouwen, maar dat was omdat ik het weer speciaal moest hebben (is achteraf ook weinig van de lpg inbouw te zien)

Was voor mijn lpg installatie voor in de rekord station 675 kwijt. dat was incl plattere ringtank, kantelplaat voor het kenteken en mengstuk voor op de gasklep ipv lmm.

Bij lpg-onderdelenshop.nl

Ben wel ff bezig geweest met inbouwen, maar dat was omdat ik het weer speciaal moest hebben (is achteraf ook weinig van de lpg inbouw te zien)

ik heb een g3 installatie laten inbouwen bij die van mij

ik was 1250€ kwijt

netjes afgemeld bij de rdw

2 jaar garantie op het systeem

dit gebeurde in rijssen

ik heb een g3 installatie laten inbouwen bij die van mij

ik was 1250€ kwijt

dit gebeurde in rijssen

[rquote=1886773&tid=144166&author=toppertheo]gewoon even in de senator stappen en naar herenveen rijden naar Arie Schouten en daar even praten.

groeten.[/rquote]

Bedankt, hij staat morgen op mijn lijstje die ik ga bellen.

En alle bedankt voor de infomatie.

Fred

[rquote=1886773&tid=144166&author=toppertheo]gewoon even in de senator stappen en naar herenveen rijden naar Arie Schouten en daar even praten.

groeten.[/rquote]

Bedankt, hij staat morgen op mijn lijstje die ik ga bellen.

En alle bedankt voor de infomatie.

Fred

weet niet of je handig bent ,anders inderdaad zelf installtie kopen en zelf inbouwen

omkeuren bij rdw kost paar tientjes

en installtie nieuw 675 dacht ik

weet niet of je handig bent ,anders inderdaad zelf installtie kopen en zelf inbouwen

omkeuren bij rdw kost paar tientjes

en installtie nieuw 675 dacht ik

Freestyler, wat moet je bij en station met en kantelkentekenplaat.je kan de slang toch niet an de achterklep aansluiten ?

Gr. Peter

Freestyler, wat moet je bij en station met en kantelkentekenplaat.je kan de slang toch niet an de achterklep aansluiten ?

Gr. Peter

[rquote=1888449&tid=144166&author=dqp-sammy]Freestyler, wat moet je bij en station met en kantelkentekenplaat.je kan de slang toch niet an de achterklep aansluiten ?

Gr. Peter[/rquote]

Gaat best goed Peter ;)

Zit een strakke klep op, met een senator achterbumper :angel

[rquote=1888449&tid=144166&author=dqp-sammy]Freestyler, wat moet je bij en station met en kantelkentekenplaat.je kan de slang toch niet an de achterklep aansluiten ?

Gr. Peter[/rquote]

Gaat best goed Peter ;)

Zit een strakke klep op, met een senator achterbumper :angel

[rquote=1886860&tid=144166&author=Uniek]ik heb een g3 installatie laten inbouwen bij die van mij

ik was 1250€ kwijt

dit gebeurde in rijssen[/rquote]

Ik overweeg het ook voor mijn auto, maar ik weet niet of dat allemaal zo lekker loopt met een C30SE (24klepper)

Terug
Naar boven