• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gashuisklep vectra

Wie o Wie kan mij vertellen als ik een andere gashuisklep op mijn motor plaats dat deze in gelezen moet worden.

Ik op mijn luchtinlaatklep unit vervangen en ook mijn hogedrukpomp en mijn gashuisklep vervangen maar mijn auto blijft toch nog vaak stotteren.

hoor graag jullie reactie's hier over

:dank-u: pet

dit verhaal is volstrekt onduidelijk.

wat voor auto met wat voor motor praten we over?

wat is een luchtinlaatklep? en een gashuisklep?

ik zit al 25 jaar in de auto's maar deze termen kan ik niet thuis brengen i.c.m. een hogedrukpomp.

Zal wel een z22yh zijn met hogedrukpomp waarvan ie de gasklep en of wervelkleppen vervangen heeft, maar nee daar hoeft niks van ingeleerd te worden.

Wat zijn de foutcodes?

[quote quote=18355013]Zal wel een z22yh zijn met hogedrukpomp waarvan ie de gasklep en of wervelkleppen vervangen heeft, maar nee daar hoeft niks van ingeleerd te worden. Wat zijn de foutcodes?[/quote]

kan je zomaar gelijk in hebben, maar mij is altijd geleerd, ervan uitgaan dat het zo is, is altijd mis. :good:

aan alle die hebben gereageerd hebben bedankt voor de info. Alleen die monteur die nog nooit van een gasklephuis en wervelklep van een Opel Vectra heeft gehoord mag dan wel eerst eens de Opel handdoeken door nemen. Zelfs bij de Opel garage's spreek men er over. Het is niet kwaad bedoeld maar voor dat je wat schrijft kijk dan eerst effe verder.

:good: :dank-u:

piet

Jij vermeld geen motortype, en hebt het over een ''gashuisklep'' en een ''luchtinlaatklep unit'' de eerste is nog wel uit te komen maar de tweede wordt dan wel lastig, volgende keer motortype vermelden en wervekleppen typen i.p.v luchtinlaat klep, dan wordt het een stuk duidelijker, dus zelf volgende keer beter kijken wat je typt.

Z22YH dus(als ik je andere reacties bekijk) foutcode's? bougies al vervangen? bonbine?druk regelaar?druksensor?EGR klep? uberhaupt onderhoud uitgevoerd?

Terug
Naar boven