• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen stroom

Wie weet hier raad mee , ik reed vandaag in mijn ascona a toen plotseling zonder enige aanleiding van vreemde geluiden de auto ermee ophield . Het laatste wat ik nog zag branden was even het accu lichtje op het dashbord en toen was het helemaal stil . De lichten doen het gewoon , evenzo de claxon dus de accu is vol . Alle draaden onder de motorkap zijn verbonden bij de dynamo en de zekering kast heeft ook geen doorgebrande zekeringen . Als ik de sleutel omdraai gebeurd er helemaal niets , geen geluiden , alles is dood . Zou dit het relais kunnen zijn dat naast de zekeringen kast zit ? Er zit er maar een met daarop een zekering die ook goed is . Als iemand een idee heeft wat dit kan zijn hoor ik het graag ........ ????

Bedankt voor enig genome moeite , groeten Casper .

kwam er vorige week achter dat er een stekker aan de zekeringkast niet goed meer aansloot , met een ti-rib vast gezet en nu alles weer oke

Terug
Naar boven