Peter_N14GTI
Lid
Zoals de titel al aangeeft heb ik een andere motor ingebouwd 2.0 8v (x20se) echter in de how to's word gesproken over een groene draad welke uit de bestaande kabelboom van de auto moet komen (rekord E1 2.0s) welke op de kabelboom bij de computer aangesloten dient te worden. Echter deze draad kan ik mijn bestaande kabelboom nergens vinden, de enigste groene leidt naar de ruitenwissers. Een toerenteller heb ik (nog) niet dus zo kan ik hem ook niet traceren.
Aangezien het om een motor gaat met electronische ontsteking is de bobine komen te vervallen.
Kan iemand aangeven welke draden essentieel zijn om de motor (vonk + injectoren) te laten draaien, tevens waar deze draden te vinden zijn of vandaag gehaald kunnen worden (of wat ze geven, continue stroom, geschakelde etc).
Uiteraard zitten de computers aangesloten.
Als er iemand de benodigde informatie heeft........
Tevens zou ik graag het electrische schema tbv deze motor willen hebben zoals deze in een omega B zat.....
Alvast bedankt
Aangezien het om een motor gaat met electronische ontsteking is de bobine komen te vervallen.
Kan iemand aangeven welke draden essentieel zijn om de motor (vonk + injectoren) te laten draaien, tevens waar deze draden te vinden zijn of vandaag gehaald kunnen worden (of wat ze geven, continue stroom, geschakelde etc).
Uiteraard zitten de computers aangesloten.
Als er iemand de benodigde informatie heeft........
Tevens zou ik graag het electrische schema tbv deze motor willen hebben zoals deze in een omega B zat.....
Alvast bedankt