• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geert wilders wil belasting VERLAGING!! toch WEER verhoging?

@Fearless wrote:uitzonderingen daargelaten natuurlijk. ze worden in staphorst ook steeds moderner :P

oogkleppen verhaal...sommige...

Sja, ze zullen er vast zijn, maar de realiteit is wel dat 95% van de nederlandse huishoudens over een internetverbinding beschikt, en derhalve dus ook over minimaal één computer moet beschikken.

Waar echter het "omslagpunt" ligt m.b.t. waarom er veel reactie uit één hoek komt, is de scheiding tussen mensen die hun computers gebruiken voor daadwerkelijk nuttige zaken. Kortgezegd gebruikt de oudere generatie (40+) voor een groot deel alleen maar de computer voor dingen als bankzaken, e-mail en het bekijken van de foto's uit de digitale camera.

Veel leven ook onder de impressie dat iets aanklikken wat je niet kent, voor virussen zorgt en daardoor je creditcard gegevens worden gejat en je in 10 minuten bankroet bent.

De jongere generatie gebruikt de computer voornamelijk als tijdverdrijf en hangt op internet veel op digitale sociale hangplekken (zoals facebook, om maar iets te noemen).

Op die "digitale sociale hangplekken" worden ook vaak de vragen gesteld omtrend politiek, en de halve nederlandse jeugd is ofwel obstinaat ofwel daadwerkelijk Wilders aanhanger.

Niet zo vreemd dus, dat je vaak Wilders aan kop ziet gaan.

Stel je dezelfde vraag op de NOS Nieuws website, dan is de uitslag oppeens totaal anders.

Dan mag Geert mij eerst vertellen hoe hij de belastingverlaging gaat bewerkstelligen.

Als je 't mij vraagt: Eén grote populist.

nja, die miljarden die naar buitenland gaan zijn deels onze belasting centen.

wanneer die miljarden niet meer naar buitenland gaan, of in ieder geval minder, dan word het te kort al weer minder waardoor de belasting als ware ook weer naar 19% kan ;)

@jeroenk wrote:Dan mag Geert mij eerst vertellen hoe hij de belastingverlaging gaat bewerkstelligen.

Als je 't mij vraagt: Eén grote populist.

om te beginnen geen geld meer uitgeven aan onzin,

ontwikkelings hulp miljoenen

griekenland weet ik hoeveel miljoenen

ik heb in ieder geval WEL "getekend"

:jerry :jerry

erger kan het er in ieder geval nooit op worden, baat het niet dat schaat het niet ;)

als ze die wilders nou in die kuil stoppen waar ze saddam huseyin uit gehaald hebben en 20 stelcon platen erop leggen gaat het vanzelf weer beter met de nederlandse economie.

de landen die momenteel geen zaken willen doen met nederland ivm zijn islamafobie zijn niet op 2 hand te tellen. :afro

haha is dat zo?

volgens mij heb meneer wilders niks te vertellen over hoe het nu gaat met de regeltjes en zo.

dus ik vraag me af waarom het er dan beter op word.

of zullen ze geert zijn regels gaan handhaven als hij in die kuil zit, dat het er daarom beter op word? ;)

Terug
Naar boven