Timothydevisser
Post weinig
Beste forum leden,
Nu mijn auto een aantal dagen weg geweest is en ik een leen auto heb gehad ( vw Passat 1.9 2012 ) is het mij gaan opvallen dat mijn motor wel enorm veel meer geluid produceert als de concurrent.
Nu is het natuurlijk alle nieuwere auto's rijden beter ( zeggen ze )
maar nu vroeg ik me af wat er allemaal aan te doen is dat ik mijn motor minder hoor en voel.
Ik voel de motor draaien aan mijn stuur en in mijn gaspedaal.
Is dit alleen bij mij en is er misschien iets mis aan me motor of is het gewoon dat de diesels van een Opel meer geluid produceren dan die van een VW ?
Mijn auto lijkt wel een vrachtwagen vergeleken met die Passat ( nu ben ik ZEKER niet van plan om over te stappen op VW )
Misschien me motor steunen aan vervanging toe ? ( de rubbers dan toch )
Ander materiaal onder de kap in plaats van dat standaard spul ?
Ik heb een signum uit 2006 met een z19dth motor.
Mvg Timothy de Visser
Nu mijn auto een aantal dagen weg geweest is en ik een leen auto heb gehad ( vw Passat 1.9 2012 ) is het mij gaan opvallen dat mijn motor wel enorm veel meer geluid produceert als de concurrent.
Nu is het natuurlijk alle nieuwere auto's rijden beter ( zeggen ze )
maar nu vroeg ik me af wat er allemaal aan te doen is dat ik mijn motor minder hoor en voel.
Ik voel de motor draaien aan mijn stuur en in mijn gaspedaal.
Is dit alleen bij mij en is er misschien iets mis aan me motor of is het gewoon dat de diesels van een Opel meer geluid produceren dan die van een VW ?
Mijn auto lijkt wel een vrachtwagen vergeleken met die Passat ( nu ben ik ZEKER niet van plan om over te stappen op VW )
Misschien me motor steunen aan vervanging toe ? ( de rubbers dan toch )
Ander materiaal onder de kap in plaats van dat standaard spul ?
Ik heb een signum uit 2006 met een z19dth motor.
Mvg Timothy de Visser