• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geluidssetje

Dominic

Post veel
zag deze adv staan.. dacht gelijk aan jullie :D

Pioneer DEH-P77MP wedstrijdradio CD met afstandbediening voor aan het stuur te koop.Nieuw prijs € 749-

Tevens een twee tal luidsprekers 225W van Lightning sound en een Woofer Sony Xplod met klankkast.

Zo'n 4 jaar oud en werkt prima.(Hels kabaal ,maar mijn zoon denkt daar anders over ha ha )

Mag worden afgehaald voor maar € 100-

Voor een beginnende bestuurder met een kleine beurs een mooie kans !

Vraagprijs

100

email adres

henri_duiker@hotmail.com

attachment.php

geen geld toch???

DEH-P77MP was toendertijd een dikke 700 euro.

Echter wel een radio uit 2003, maar wel een leuk ding.

Controleer van te voren wel of de massaspoor niet is doorgefikt, want dit is een zwak punt bij pioneer radio's.

Ik kan de foto's niet bekijken (niet geregistreerd daar), maar zit er ook een versterker bij voor de woofer?

Verkijk je niet blind op wattages..

Verder als alles werkt, en als er een versterker + bekabeling bij zit, is het geen geld voor een leuke opstap naar iets nieuws.

(helaas kan ik je melden dat als je het gewend bent, en een paar dikke installs hebt gehoord, dat je weer gaat sparen voor nieuwe dingen.. Audio is ook een 'virus' opzich haha)

DEH-P77MP was toendertijd een dikke 700 euro.

Echter wel een radio uit 2003, maar wel een leuk ding.

Controleer van te voren wel of de massaspoor niet is doorgefikt, want dit is een zwak punt bij pioneer radio's.

Ik kan de foto's niet bekijken (niet geregistreerd daar), maar zit er ook een versterker bij voor de woofer?

Verkijk je niet blind op wattages..

Verder als alles werkt, en als er een versterker + bekabeling bij zit, is het geen geld voor een leuke opstap naar iets nieuws.

(helaas kan ik je melden dat als je het gewend bent, en een paar dikke installs hebt gehoord, dat je weer gaat sparen voor nieuwe dingen.. Audio is ook een 'virus' opzich haha)

ik heb al een dikke set in me auto vandaar ik de advertentie hier neerzet

omdat ik weet dat het een leuk setje is om mee te beginnen ;)

helaas zonder versterker zag ik..

ik heb al een dikke set in me auto vandaar ik de advertentie hier neerzet

omdat ik weet dat het een leuk setje is om mee te beginnen ;)

helaas zonder versterker zag ik..

Wat wil je aan een set uitgeven? Ik werk bij Vos Car Systems en heb een mooi setje in mijn auto laten zetten en klinkt heerlijk tijdens het rijden. En als je een klein feestje wil hebben op een veldje ofzo :angel

Merk is van Focal als je intresse hebt zeg het maar ;)

Wat wil je aan een set uitgeven? Ik werk bij Vos Car Systems en heb een mooi setje in mijn auto laten zetten en klinkt heerlijk tijdens het rijden. En als je een klein feestje wil hebben op een veldje ofzo :angel

Merk is van Focal als je intresse hebt zeg het maar ;)

Terug
Naar boven