Hallo mede forum gebruikers,
in de nacht van zaterdag 9 op 10 juli is mijn monza voor mijn deur gestolen.Mijn aangifte is reeds gemeld bij de politie en ik heb een onwijze band met deze auto,dat ik er alles aan doe om mijn auto terug te vinden.Via deze weg vraag ik iedereen op te letten via welke verkoop site dan ook om mijn auto terug te vinden.
Bijgaande foto is reeds 3 weken geleden gemaakt en de auto heeft zeer herkenbare punten.
gas installatie van het merk vogels
kenteken 58-nzp-4
dakraam/schuifkantel dak
trekhaak
kleur is ook zeer exclusief.
foto:
update: monza is nog rondom tilburg aanwezig enkele maen getankt zonder te betalen ondergaande foto is de dader.
Uploaded with ImageShack.us
Mocht iemand tips hebben omtrent deze auto dan horen wij dit heel erg graag.
je kunt ons bereiken via dit topic,prive bericht of tel nummer.
06-30272739
onze dank is onwijs groot.
mvg,monzaman
in de nacht van zaterdag 9 op 10 juli is mijn monza voor mijn deur gestolen.Mijn aangifte is reeds gemeld bij de politie en ik heb een onwijze band met deze auto,dat ik er alles aan doe om mijn auto terug te vinden.Via deze weg vraag ik iedereen op te letten via welke verkoop site dan ook om mijn auto terug te vinden.
Bijgaande foto is reeds 3 weken geleden gemaakt en de auto heeft zeer herkenbare punten.
gas installatie van het merk vogels
kenteken 58-nzp-4
dakraam/schuifkantel dak
trekhaak
kleur is ook zeer exclusief.
foto:
update: monza is nog rondom tilburg aanwezig enkele maen getankt zonder te betalen ondergaande foto is de dader.
Uploaded with ImageShack.us
Mocht iemand tips hebben omtrent deze auto dan horen wij dit heel erg graag.
je kunt ons bereiken via dit topic,prive bericht of tel nummer.
06-30272739
onze dank is onwijs groot.
mvg,monzaman