• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer

inderdaad 45 te hard is inderdaad een zaak waar een Officier van justitie zich over moet buigen, duurt vaak wat langer.

maar tunnel naar beneden 45 te hard, dat loop je niet ongemerkt uit naar benenden iig.

45 gecorrigieerd is 50te hard ongecorrigeerd.

Bij de WEG, wat heeft de term bedrijfsauto ermee te maken dat je je papieren niet hoeft te tonen.

deze zijn ten alle tijde verplicht in de auto aanwezig te zijn indien ermee gereden word!!!

Bedrijfsauto of niet!!

en ORIGINELE papieren uiteraard, geen Kopieën.

Willem

ik rij altijd waar je 100km mag 110/120km/u

waar je 120km mag rij ik ook altijd 120 :P

heb altijd veel afstand tussen mij en me voorligger, gebruik altijd netjes me knipper ook als ik weer naar rechterbaan ga.

moet zeggen dat ik nu al een geruime tijd geen bekeuring in de bus heb zien vallen... :angel

kan mij wel mateloos ergeren aan die kwallen die bumperkleven en nooit geen richtingaanwijzer gebruiken. :swear

Ja, dat zijn mijn ergernissen eigenlijk ook...

Geen richting bij baan wisselen en vooral rotonde verlaten.

Veel geven richting naar links aan als ze 3/4e of 4/4 rond gaan op de rotonde en vergeten dan hun knipper van links naar rechts te zetten, dat is nog iritanter.

ik geef geen richting naar links op een rotonde, omdat het niet hoeft (niet verplicht), en om verwarring te voorkomen, dat zou van mij iedereen zo moeten doen, geen richting naar links, maar wel naar rechts bij verlaten rotonde, dat is duidelijk genoeg!!!

Ook iri, mensen die de baan kiezen voor rechtdoor / rechtsaf op een dubbele rotonde met baan afscheiding, en dan ineens zo het gat induiken voor linksaf (zonder richting of enig andere aanwijzing) voor je neus, had ik net nog effe, kan je vol in de ankers, (ga altijd wel vlot over de rotonde namelijk).

>> waar ik mezelf wel op betrap, als op de linkse baan een auto niet doorrijdt (gelijk met auto op rechtse baan, en dan net onder de toegestande maximum snelheid, dat ikzelf nog wel eens wil gaan kleven, nare eigenschap. (ook met 30ton aan vrachtwagen dus..)

Willem

Terug
Naar boven