• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gezocht lasser voor een astra

okkie-001

Post weleens wat
hoi

zoals de titel al schrijft zoek ik een laser die

aan mijn astra nieuwe wiel randen in wil lassen.

ik ben al naar de garage geweest en vroeg er €600 voor :fy1

dat doen we dus niet dag geld heb ik simpel gewoon niet.

om dat ik net 3 manden geleden van kamers naar een huur woning ben gegaan kost genoeg.

en als klap op de vuurpijl stopte mijn auto ook nog een keer mee. dus andere halen met werk maar het las werk was een verrassing wie zou dit voor mijn willen doen voor een leukere prijs

IMAG0022.jpg

IMAG0021.jpg

ik hoor het wel mvg michel

600 Euro om te lassen EN te spuiten zeker ?

De mijne vraagt er ook 600 Euro voor !

Waarom heb je het zo ver laten komen ?

Als je er eerder bij was geweest dan blijft het beperkt bij een 'hoekje er in lassen'.

Nu moet de hele wielkastrand worden vernieuwd en ja, dat is natuurlijk flink duurder.

Ik wil niet zeuren hoor maar als ik roest aan de wielkasten vind dan ben ik meteen bij de spuiter.

Kun je niet een betalingsregeling met je garage treffen ?

Dat scheelt natuurlijk al......

Groet, Rik

600 Euro om te lassen EN te spuiten zeker ?

De mijne vraagt er ook 600 Euro voor !

Waarom heb je het zo ver laten komen ?

Als je er eerder bij was geweest dan blijft het beperkt bij een 'hoekje er in lassen'.

Nu moet de hele wielkastrand worden vernieuwd en ja, dat is natuurlijk flink duurder.

Ik wil niet zeuren hoor maar als ik roest aan de wielkasten vind dan ben ik meteen bij de spuiter.

Kun je niet een betalingsregeling met je garage treffen ?

Dat scheelt natuurlijk al......

Groet, Rik

het punt is dat ik de auto van een forumlid gekocht heb en die zijn er zijn een paar roest puntjes

maar als dit roest puntjes zijn verschillen we toch van mening

en het punt is ook dat het weg gewerkt is met plamuur en dan weer spuiten dus bij de aan koop was er geen roest tezien

het punt is dat ik de auto van een forumlid gekocht heb en die zijn er zijn een paar roest puntjes

en het punt is ook dat het weg gewerkt is met plamuur en dan weer spuiten dus bij de aan koop was er geen roest tezien

origineel gepost door okkie-001

Roestpuntjes ????

Wat voor bril heeft hij/zij op :o:o

Duidelijk geen kennis van zaken en al helemaal naar een medeforum lid.

Je kunt het rechterachterlicht even verwijderen en dan kun je zo de binnenkant van je wielkast bekijken, dan zie je pas hoe ver hij echt verroest is. (helaas)

Ik ben geen lasser, ik kan je helaas niet helpen maar hier sta ik toch wel een beetje van te kijken over de gang van zaken.

De verkoper heeft dit wel geweten.......

Rik

origineel gepost door okkie-001

Roestpuntjes ????

Wat voor bril heeft hij/zij op :o:o

Duidelijk geen kennis van zaken en al helemaal naar een medeforum lid.

Je kunt het rechterachterlicht even verwijderen en dan kun je zo de binnenkant van je wielkast bekijken, dan zie je pas hoe ver hij echt verroest is. (helaas)

Ik ben geen lasser, ik kan je helaas niet helpen maar hier sta ik toch wel een beetje van te kijken over de gang van zaken.

De verkoper heeft dit wel geweten.......

Rik

Het is wel zo als je het geld ervoor hebt en je laat het door een professional repareren dan heb je 4 jaar garantie tegen roest van het gerepareerde deel en blijft het 7 tot 10 jaar goed.

De mijne heb ik in 2002 compleet laten vernieuwen en nu beginnen op beide kanten op dezelfde plaats

blaasjes te komen maar net zoals jij heb ik er eventjes geen geld ervoor om het te laten maken.

Maar ik houd het in de gaten !!!!!!!!!!!!

Hier de foto:

x21gyp.jpg

Rik

Het is wel zo als je het geld ervoor hebt en je laat het door een professional repareren dan heb je 4 jaar garantie tegen roest van het gerepareerde deel en blijft het 7 tot 10 jaar goed.

De mijne heb ik in 2002 compleet laten vernieuwen en nu beginnen op beide kanten op dezelfde plaats

blaasjes te komen maar net zoals jij heb ik er eventjes geen geld ervoor om het te laten maken.

Maar ik houd het in de gaten !!!!!!!!!!!!

Hier de foto:

x21gyp.jpg

Rik

hoi vraagje waar kom je vandaan ?

en heb je het plaatwerk wel dan ?

en moet het ook gespoten worden (of doe je dat zelf )

en wat denk je zelf wat het mag kosten ?

gr jarno

hoi vraagje waar kom je vandaan ?

en heb je het plaatwerk wel dan ?

en moet het ook gespoten worden (of doe je dat zelf )

en wat denk je zelf wat het mag kosten ?

gr jarno

ja ik wil hem nog zeker 1 jaar bijven rijden.

maar ik denk er aan deze op de grote hoop tezetten en in de oude auto van mijn ouders terijden daar zat voor €250 las werk aan en wat kleine dingen die je zelf kan doen

ja ik wil hem nog zeker 1 jaar bijven rijden.

maar ik denk er aan deze op de grote hoop tezetten en in de oude auto van mijn ouders terijden daar zat voor €250 las werk aan en wat kleine dingen die je zelf kan doen

Ik weet niet of je erg gehecht bent aan je auto. Deze wielschermen zijn al aardig krokant en ik denk dat je wiel kasten ook heel erg slecht zijn en de rest van de auto

ik ben van mening dat je beter de auto van je ouders kan nemen

Terug
Naar boven