• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gezocht leverancier

Ascona C is toch ook in andere landen buiten europa gemaakt of niet? Misschien onder een andere benaming??

Ding heet in Engeland volgens mij Cavelier...

nog even een vraag van die bodemplaat met draagarmbevestigingen.

deze bij de ebay lijkt op de foto wel goed, maar er staat in kleine letters onder aan de pagina dat deze niet voor de 16V is.

nou ben ik in principe alleen de linkerkant nodig, dus kan iemand mij vertellen wat er nu anders aan deze plaat is dat ie niet geschikt is voor de c20xe?

mvg.

Is voor zover ik weet onzin, carros is op deze plek identiek hoor... Die site is opgestart door een stel restpartij verkopers en wat er op de stickertjes stond of in EPC hebben ze letterlijk overgenomen. Heb het al meer gezien. En ook bij Opel hebben veel identieke onderdelen toch andere nummers omdat het toevallig voor een ander modelletje een ander nummer had gekregen. Denk niet dat je je hier zorgen over moet maken...

ok dan bestel ik deze plaat gewoon, k wou het alleen even zeker weten, want voor niks bestellen zou jammer zijn.

ik heb wel een kat maar daar verzin ik nog wel wat op.

voor zover ik weet is de rechterkant goed die heben we al bekeken op de brug en al ;)

iedereen bedankt voor de reacties :thumb

mvg. jeroen

Op de brug zie je nog niet half hoe hij er aan toe is. Vloermatten er uit en aan de voorkant gaatje boren, endoscoop erin en schrikken!

Als je toch aan de gang gaat kun je toch net zo goed gelijk beide kanten doen als je het mij vraagt.... Zeker als je toch al voor beide kanten materiaal koopt voor maar 65 euro....

Terug
Naar boven