• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gezocht: manta rog hangertje

lenn0

Post weleens wat
Wegens geen passende rubriek in het te koop gevraagd gedeelte, en natuurlijk de meeste manta liefhebbers hier:

Ik zoek het bekende manta rog hangertje om cadeau te geven.

K heb er zelf eentje, wel eens in Sevenum gekocht, maar ja waar vind je zoiets verder?

Ik hoor het graag als iemand er een over heeft, of een handelaar weet.

Even aan Martien vragen Lennart, die heeft of had ze. Heeft er voor mij ook een paar geregeld:wors

Bedankt allemaal. :thumbup

Had even snel het berichtje vanaf mn werk geplaatst en was helemaal vergeten dat dat topic er nog stond, wat ik nota bene al lang had gezien destijds. :)

En ik zal inderdaad Martien eens vragen.

jammer dat het lusje niet aan z'n bek zit gelijk bij de gouden zoek ook wel zo een gelijk die goude maar dan in zilver ;)

Terug
Naar boven