• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

(gezocht)spoiler achterklep astra f

Astra 1.4 NZ

Post vaak
Ik heb hier op het forum al wat astra's zien passeren een spoiler op de achterklep, en vind dit wel iets hebben.

astrafheckspoilerfotobi.jpg
dscf0097db.jpg

Ik ben ook van plan het standaard in spoilertje in het koetswerkkleur te spuiten, zou mooi staan denk ik.

ik zou dus een moeten hebben met plek voor de ruitenwisser maar als het kan zonder de plek voor dat opel logo?

vraag is waar vind je zo'n spoiler,hoeveel kost zo'n spoiler EN waar bevestig je die? 2 vijzen aan zijkanten of meer?

even foto van m'n astra's achterkant op dit moment

hpim4828c.jpg

officieel met 2 moertjes ja, ik heb de mijne met alleen een hele goeie kit gedaan, is altijd blijven hangen ;)

heb hem nog steeds liggen, maar verkoop hem niet, wil hem er nog weer terug op hebben samen met een gsi spoiler.

spoilers zijn ook best wel zeldzaam, dus heel erg snel zou je hem niet vinden.

wel weet ik dat er 1 op mp staat, maar dat is inclusief klep en gsi spoiler, daar vraagt ie 135 voor, wat ik zxelf nogal duur vind ;)

zo was ie in combinatie met een gsi spoiler.

suc50011.jpg

en zo had ik hem ff op deze gedaan, maar vind hem in het matzwart net wat te opvallend, ik wil hem het liefst gewoon in kleur er op ;)

suc50010.jpg

suc50012.jpg

ook na lang zoeken.

volgens mij heeft iemand mij op de hoogte gebracht van een sloop die er 1 had staan met zo spoiler, maar dat weet ik zo niet zeker meer.

ik geloof dat die van mij iets van 20 euro koste, heb hem inmiddels al weer een jaar of wat.

20 euro is de kost niet, probleem is natuurlijk al dat ik hier in belgie zit, dus als er erges een sloop is kan ik er onmogelijk om :thumbdown

als er hier in de buurt 1 is valt dat wel te regelen, al zijn de verzendkosten naar belgie wel wat hoger dan binnen nl.

@Mr.F wrote:zou die ook wel erop willen, heb alleen al zo'n andere pfeba spoiler der op

wat voor andere pfeba spoiler heb je er dan al op?

Terug
Naar boven