• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ghanz`s ascona b project >>>afgerond en klaar !!!<<<

de irmscher spoiler zat er voorheen ook op, dus wij konden de gaten zo weer gebruiken.

ik neem aan dat het vaste maten zijn voor die spoilers, maar wanneer ik zelf zo`n ding zou aanschaffen

zou ik het per spoiler afzonderljk inmeten.

Hans

dat zakken vroeg ik mij dus ook af, ding ziet er super mooi uit, vind hem alleen achteraan wel veel ruimte hebben tussen de wielen en de kassen.

misschien wat grotere wielen :P

die bult vind ik wel grappig trouwens, vooral met dat ascona er in wel.

dan bedoel ik dus de foto waar de lampen branden ;)

hadden wel gewild 7enum, maar ivm de gezinsuitbreiding blijf ik nog even wat dichterbij huis :D

toch bedankt voor het meedenken remco.

hadden we de strips nu maar gewoon van de jouwe afgehaald in lelystad hahaha

dat zakken vroeg ik mij dus ook af, ding ziet er super mooi uit, vind hem alleen achteraan wel veel ruimte hebben tussen de wielen en de kassen.

misschien wat grotere wielen :P

die bult vind ik wel grappig trouwens, vooral met dat ascona er in wel.

dan bedoel ik dus de foto waar de lampen branden ;)

hadden wel gewild 7enum, maar ivm de gezinsuitbreiding blijf ik nog even wat dichterbij huis :D

toch bedankt voor het meedenken remco.

hadden we de strips nu maar gewoon van de jouwe afgehaald in lelystad hahaha

Nou noem mij maar gewoon RENE :wtf hoor!!hahaha

Ik snap het qua 7num,ik drink er wel 1 op jullie!!!of 2.....of 3.....of.... :thumb

euw sorry Rene dan.. haha

maargoed. mogelijk is het ascona monster aankomend weekend in 7num te bewonderen.

ikzelf ga er niet bij zijn, heb de taxatie van de gt/e nog niet binnen. dus blijft ie nog mooi op zijn plekkie.

ga in ruinen/ ruinerwold van de oldtimers aldaar genieten zaterdag.

mocht ik vandaag nog tijd over hebben, plaats ik de laatste foto`s nog wel even.

m.vr.gr

Hans

@grote F... veule wille dr met jonge, en wees dr zuunig op :thumb

Nou noem mij maar gewoon RENE :wtf hoor!!hahaha

Ik snap het qua 7num,ik drink er wel 1 op jullie!!!of 2.....of 3.....of.... :thumb

euw sorry Rene dan.. haha

maargoed. mogelijk is het ascona monster aankomend weekend in 7num te bewonderen.

ikzelf ga er niet bij zijn, heb de taxatie van de gt/e nog niet binnen. dus blijft ie nog mooi op zijn plekkie.

ga in ruinen/ ruinerwold van de oldtimers aldaar genieten zaterdag.

mocht ik vandaag nog tijd over hebben, plaats ik de laatste foto`s nog wel even.

m.vr.gr

Hans

@grote F... veule wille dr met jonge, en wees dr zuunig op :thumb

Terug
Naar boven