• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GN-JN-27

ik heb m vrijwel zeker gevonden.

Hij staat op marktplaats,weliswaar is het kenteken onleesbaar gemaakt maar aan n aantal dingen kan ik zien dat het hem gewoon is.

Hij ziet er nog steeds goed uit.Hij staat in Nijkerk.

Het is dat ie 1650 euro moet kosten anders ging ik denk ik heen om te kijken,zou m best terug willen hebben.

Was een heerlijke wagen,denk de fijnste die ik ooit had.

Ik heb ze een mailtje gestuurd maar nog niks gehoord.

Kan je zien hoe het kan gaan,gisteren bij een sloperij/autohandel geweest.

staat ie daar gewoon,mijn ouwe Cali.

Even omheen gelopen,1 klein roestplekje bij de rechter wielkast.

Er zit nu leren bekleding in,en andere velgen als wat ik had.

Was nog steeds een mooie wagen,toch even gevraagd wat ie op moest brengen,1000 euro.

Opzich niet te duur voor de staat maar doordat er toch wel wat verbouwd was,was de klik er niet,helaas.

Het is ook al weer 9,5 jaar geleden dat ie weg ging.

Wel grappig was de KM stand,ik ruilde hem in met 292000 km,nu bijna 10 jaar later staat ie op 214.000,met dezelfde witte tellers die ik er zelf in had gemaakt.

Ik zou bijna zeggen dat ie dus 414.000 heeft gelopen nu.

zal ns fotootje posten toen en nu

was inderdaad een mooie auto toen hij hem had en heb hem toevallig nog gezien dinsdag en zag er wel redelijk uit nog maar plg was er uit

en inmiddels na 1,5 jaar bij die handelaar gestaan te hebben (steeds slechter/viezer/lege banden) is ie nu volgens VWE geexporteerd.

Dus die zien we nooit meer terug!!

soms baal ik wel ns dat ik geen schuur heb ofzo

Terug
Naar boven