• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Goed, Betaalbare xenon koplampen

aroe

Lid
Hallo peeps ik heb angel eyes koplampen van depo verschrikkelijke lampen leuk om te zien maar verschrikkelijk om af te stellen en voor me tegenligger die is blind door het geflits wat je ziet op grotere afstand. Wat ik dus zoek is andere koplampen waar xenon in kan welke lampen raden jullie aan.

Ik was toch van mening dat deze koplampen wel van goede kwaliteit zijn.

Je hebt op internet heel veel koplampen die veel slechter zijn.

Ik heb goedkope angel eyes gehad, maar ga ook over op de depo xenon projector lampen.

Als je ze allebei in handen gehad hebt zie je meteen dat de depo lampen kwalitatief veel beter zijn.

Ik heb Sonar Angel Eyes. Komende week gaan ze als het goed is voor de lichtstelbak. Ik merkte qua lichtbeeld weinig verschil tussen halogeen en xenon. Xenon is iets meer chaos rond de knik in het midden, maar na twee weken heb ik nog geen seinende tegenliggers gehad

Terug
Naar boven