• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Goedkope Groep A via Marktplaats

zijn super uitlaten

maar let wel op hier moet je nog een voorpijp bij hebben tenzij je met spaghetty gaat rijden

deze set is niet compleet om op je origineel spruitstuk te zetten

zijn super uitlaten

maar let wel op hier moet je nog een voorpijp bij hebben tenzij je met spaghetty gaat rijden

deze set is niet compleet om op je origineel spruitstuk te zetten

aahhh, je hebt gelijk!

hmm, als je dit er bij koopt, zit je volgens mij weer zo'n beetje op de prijs van een Simons Groep A met voorpijp (zonder spagetti)

aahhh, je hebt gelijk!

hmm, als je dit er bij koopt, zit je volgens mij weer zo'n beetje op de prijs van een Simons Groep A met voorpijp (zonder spagetti)

heb toen die tijd dacht ik 60 euro voor een losse voorpijp betaald

wat je ook doen kunt is je originele voorpijp inkorten en daar dan weer een verloop oplassen naar 63,5mm en dan die groep a er op zetten.

maar vind ik zelf mindere optie

heb toen die tijd dacht ik 60 euro voor een losse voorpijp betaald

wat je ook doen kunt is je originele voorpijp inkorten en daar dan weer een verloop oplassen naar 63,5mm en dan die groep a er op zetten.

maar vind ik zelf mindere optie

[rquote=1853832&tid=141480&author=Kale gek]die doos die bij 1 foto erbij ligt kmt me bekend voor, is dit geen simons??[/rquote]

ik heb dezelfde uitlaat voor 1,5mnd geleden eronder gezet en volgens de verkoper was het een simmons. vind de uitlaat wel een stuk stiller dan de gemiddelde groep a. alleen kan ook komen omdat hij nog nieuw is

ik heb precies dezelfde onder de mijne zitten en dat is ook een simons want die kont direct bij GKB import vandaan, Simons is een zweeds merk, vandaar ook dat er ook Avgassystem op de staat.

[rquote=1853832&tid=141480&author=Kale gek]die doos die bij 1 foto erbij ligt kmt me bekend voor, is dit geen simons??[/rquote]

ik heb dezelfde uitlaat voor 1,5mnd geleden eronder gezet en volgens de verkoper was het een simmons. vind de uitlaat wel een stuk stiller dan de gemiddelde groep a. alleen kan ook komen omdat hij nog nieuw is

[rquote=1853861&tid=141480&author=voederbiet]ik heb precies dezelfde onder de mijne zitten en dat is ook een simons want die kont direct bij GKB import vandaan, Simons is een zweeds merk, vandaar ook dat er ook Avgassystem op de staat.[/rquote]

Zit er dan nog veel verschil in de prijs tussen de importeur en marktplaats aanbieder?

Grappig dat dit dus toch een simons is

ik heb precies dezelfde onder de mijne zitten en dat is ook een simons want die kont direct bij GKB import vandaan, Simons is een zweeds merk, vandaar ook dat er ook Avgassystem op de staat.

[rquote=1853861&tid=141480&author=voederbiet]ik heb precies dezelfde onder de mijne zitten en dat is ook een simons want die kont direct bij GKB import vandaan, Simons is een zweeds merk, vandaar ook dat er ook Avgassystem op de staat.[/rquote]

Zit er dan nog veel verschil in de prijs tussen de importeur en marktplaats aanbieder?

Grappig dat dit dus toch een simons is

Kan zijn dat hij een deal gemaakt heeft met afname van ..... stuks, en dan kan je de prijs iets lager houden dan normaal.

Maar voor deze prijs heb je een goede groep a uitlaat, ik heb er zelf div. gekocht en verkocht en ook zelf gemonteerd en het past goed en een leuk geluid. Alleen voor vermogenwinst hoef je het niet te doen.

Kan zijn dat hij een deal gemaakt heeft met afname van ..... stuks, en dan kan je de prijs iets lager houden dan normaal.

Maar voor deze prijs heb je een goede groep a uitlaat, ik heb er zelf div. gekocht en verkocht en ook zelf gemonteerd en het past goed en een leuk geluid. Alleen voor vermogenwinst hoef je het niet te doen.

betreft hier inderdaad een normale simons uitlaat.

zonder voorpijp,

(deze wordt los besteld, en ook los in plastic geleverd)

kijk eens op de site van gkb import, of doe een belletje naar

stroevemotorsport.nl. ik vind de site zelf wat matig, maar even een belletje

en je hebt gelijk de exacte prijs, en leverdatum te pakken.

@dr-antrax.. ben ik met je eens, maar heb zelf het idee, bij mijn vorige uitlaatsysteem, dat hij naar verloop van tijd wel wat voller gaat klinken.

betreft hier inderdaad een normale simons uitlaat.

zonder voorpijp,

(deze wordt los besteld, en ook los in plastic geleverd)

kijk eens op de site van gkb import, of doe een belletje naar

stroevemotorsport.nl. ik vind de site zelf wat matig, maar even een belletje

en je hebt gelijk de exacte prijs, en leverdatum te pakken.

@dr-antrax.. ben ik met je eens, maar heb zelf het idee, bij mijn vorige uitlaatsysteem, dat hij naar verloop van tijd wel wat voller gaat klinken.

[rquote=1854251&tid=141480&author=opelmanta29]Kan zijn dat hij een deal gemaakt heeft met afname van ..... stuks, en dan kan je de prijs iets lager houden dan normaal.

Maar voor deze prijs heb je een goede groep a uitlaat, ik heb er zelf div. gekocht en verkocht en ook zelf gemonteerd en het past goed en een leuk geluid. Alleen voor vermogenwinst hoef je het niet te doen.[/rquote]

Ik zou in de toekomst wel een 2.4 CIH erin willen, en deze heeft volgens mij in een omega al een 60mm pijp, dus dan is de eerste de beste oplossing volgens mij

Terug
Naar boven