• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gratis Kadett-B

ik had em ook zien staan, leuk ding voor onderdelen:thumbup

volgens mij hoef je em voor het blikwerk niet te kopen want daar is weinig meer van over:P

jup:thumbup in geheel orginele staat met orginele radio+speakers en 2 motoren toppie!!! alleen jammer van het carros dus basssiieee ken nu nog 100jaar met ze b-kadettje rond karren:jerry:jerry:jerry.

groeten nick

idd, de stoelen kon die erg goed gebruiken, en net als de kleine puntjes zoals dashbord, het klokje in het dash, er zaten 2 blokjes bij ook erg makkelijk.

voor de rest allemaal makkelijk om te gebruiken voor onze basssssss:jerry

groeten nick.

p.s. bassie zn broer zat onder de motorkap verstopt hij verteld wel wie of wat:jerry:jerry:o

Haha je post er maar een foto van :jerry:jerry:jerry

En idd de stoelen kon ik heel goed gebruiken en ziten goed king:

Terug
Naar boven