• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

# grey mission # nieuw bedrijfs karretje

GM-Tuningparts

Post weleens wat
# INSIGNIA # EDITION 2000

Hier mijn foto's en aanpassingen van mijn auto.

zo was hij toen ik hem kocht en afgeleverd werd bij de opeldealer met de volgende opties.

sjik.jpg

-insignia 1.6 turbo cosmo

-kleur technical grey

-half leer

-AFL Koplampen bi xenon / Adaptive Forward Lighting

-Zicht- en lichtpakket

-regensensor

-Automatisch dimmende binnenspiegel

-Park pilot vóór en achter

-Premium Climate pack

-Warmtewerende voorruit

-Quick heat

-Elektrisch inklapbare buitenspiegels

-DVD800 Navi / kleurenscherm

-Vloermatten Velours

-electronic climate control (ecc) links en rechts

-Elektrische handrem

-Stuurwiel in lengte en hoogte te verstellen

-seat comfort pakket 2

-Interieur lichtpakket

-hill assist

-tunnel herkenning

-opel-Eye / FRONT CAMERA

-mistlampen voor

-en nog veel meer!!

hier onder een kleine update.

-30mm verlaagt

-nieuwe 20 inch velgen met 245-35-20 banden

-led kenteken verlichting

-alle letters op achterklep verwijderd

insig3.jpg

insig2.jpg

insig6.jpg

nog een update:

standaard d1s lampen 4300k vervangen door 6000k lampen

geven aanzienlijk mooier licht.

de 4300 k lampen van opel geven wit-geel licht en nu is het mooi hagel wit net als de led dagrij verlichting.

Kopievanlamp2.jpg

nog een update:

spoorverbreders van 5mm per wiel

aluminium deurpins van gm-tuningparts

spoor1.jpg

Kopievani95177601.jpg

alu deurpins van gm-tuningparts

nieuwe update licht ook al klaar.

zwarte smoke heldere zijknipperlichten van gm-tuningparts

lipke.jpg

gr. eugene

nieuwe update

nieuwe lampen geplaatst ( xenon mega white ) in de mistlampen en in de lampen voor de bochtenverlichting.

gpthunderokok.jpg

nieuwe update vandaag besteld.

hoop hem deze week nog binnen te hebben.

dbilas flowmaster sportluchtfilter systeem

-( + 6 ps )

-super look

-mooie sound!!

dblias3okok.jpg

zou je er foto's van willen maken hoe je ze monteerd (met name de wielbouten vervangen enzo)? ik heb namelijk echt geen idee, en ik ben toch wel geinteresseerd in die spoorverbreders

zou je er foto's van willen maken hoe je ze monteerd (met name de wielbouten vervangen enzo)? ik heb namelijk echt geen idee, en ik ben toch wel geinteresseerd in die spoorverbreders

@alphox wrote:mooi hoor

heb je je spoorverbreders er ook al tussen zitten? ben daar errug benieuwd naar ;)

hede morgen is geert even langs geweest.

heeft zijn insignia deze week laten verlagen met onze verlagingsveren.

geert heeft dus de bmw / breyton velgen en deze komen 1 cm verder naar buiten als onze standaard 20 ich velgen.

heb wat foto's gemaakt en dan kun je zien hoe het er uit gaat zien als je 1 cm spoorverbreders geplaatst hebt.

ik zeg in 1 woord super!!

na onze vakantie volgende week worden de spoorverbreders dus gelijk besteld en geplaatst.

kan niet wachten :D :D

foto's volgen dan natuurlijk.

ziet er veel beter uit vind ik persoonlijk met spoorverbreders er tussen van 1 cm.

de velgen en het verlagen komen zo nog beter uit en het ziet er gelijk een stuk dikker uit!!

en de velgen vallen nog netjes binnen de wielkasten wat ik persoonlijk wel belangrijk vind.

hier de foto's

hoor het wel

gr eugene

SPOOOR3.jpg

SPOOOR1.jpg

SPOOOR2.jpg

SPOOOR4.jpg

SPOOOR5.jpg

@alphox wrote:mooi hoor

heb je je spoorverbreders er ook al tussen zitten? ben daar errug benieuwd naar ;)

hede morgen is geert even langs geweest.

heeft zijn insignia deze week laten verlagen met onze verlagingsveren.

geert heeft dus de bmw / breyton velgen en deze komen 1 cm verder naar buiten als onze standaard 20 ich velgen.

heb wat foto's gemaakt en dan kun je zien hoe het er uit gaat zien als je 1 cm spoorverbreders geplaatst hebt.

ik zeg in 1 woord super!!

na onze vakantie volgende week worden de spoorverbreders dus gelijk besteld en geplaatst.

kan niet wachten :D :D

foto's volgen dan natuurlijk.

ziet er veel beter uit vind ik persoonlijk met spoorverbreders er tussen van 1 cm.

de velgen en het verlagen komen zo nog beter uit en het ziet er gelijk een stuk dikker uit!!

en de velgen vallen nog netjes binnen de wielkasten wat ik persoonlijk wel belangrijk vind.

hier de foto's

hoor het wel

gr eugene

SPOOOR3.jpg

SPOOOR1.jpg

SPOOOR2.jpg

SPOOOR4.jpg

SPOOOR5.jpg

@alphox wrote:ziet er inderdaad een stuk dikker uit zo!

ik ben benieuwd als je ze gemonteerd hebt, wat je hebt aan meoten passen enzo. zie het niet zo zitten om van m'n bouten af te gaan zagen enzo want dan heb k weer problemen met m'n wintervelgen denk ik (waar geen verbreders tussen hoeven :P)

heb ze hede morgen gelijk besteld.

je hoeft verder niks te zagen of verbouwen.

zijn een set spoorverbreders die geleverd worden met 1 cm langere bouten.

divm dat de spoorverbreder natuurlijk 1 cm breed is.

dus in princiepe blijft alles gewoon hetzelfde als het nu is.

enigste wat je even moet doen is de standaard bouten die nu in je wiellager zitten even vervangen door de nieuwe meegeleverde bouten die 1 cm langer zijn.

en klaar is het.

12 juni ben ik weer terug van vakantie en dan probeer ik ze gelijk die zelfde week nog te laten monteren.

foto's volgen dan natuurliijk.

gr. eugene

ik ben benieuwd als je ze gemonteerd hebt, wat je hebt aan meoten passen enzo. zie het niet zo zitten om van m'n bouten af te gaan zagen enzo want dan heb k weer problemen met m'n wintervelgen denk ik (waar geen verbreders tussen hoeven :P)

heb ze hede morgen gelijk besteld.

je hoeft verder niks te zagen of verbouwen.

zijn een set spoorverbreders die geleverd worden met 1 cm langere bouten.

divm dat de spoorverbreder natuurlijk 1 cm breed is.

dus in princiepe blijft alles gewoon hetzelfde als het nu is.

enigste wat je even moet doen is de standaard bouten die nu in je wiellager zitten even vervangen door de nieuwe meegeleverde bouten die 1 cm langer zijn.

en klaar is het.

12 juni ben ik weer terug van vakantie en dan probeer ik ze gelijk die zelfde week nog te laten monteren.

foto's volgen dan natuurliijk.

gr. eugene

@alphox,

Als je ze afzaagd hebt dan passen je velgen er ook nog zonder spoorverbreders op, dus ook je wintervelgen ;)

Je zaagt namelijk alleen het stuk er af waar geen schroefdraad op zit, die bouten zijn gewoon te lang, daarom vliegen bij de Insignia's ook de sierdopjes er zo makkelijk af ;)

DSC03572.jpg

DSC03568.jpg

Groetjes, Joche

@alphox,

Als je ze afzaagd hebt dan passen je velgen er ook nog zonder spoorverbreders op, dus ook je wintervelgen ;)

Je zaagt namelijk alleen het stuk er af waar geen schroefdraad op zit, die bouten zijn gewoon te lang, daarom vliegen bij de Insignia's ook de sierdopjes er zo makkelijk af ;)

DSC03572.jpg

DSC03568.jpg

Groetjes, Joche

ziet er inderdaad een stuk dikker uit zo!

ziet er inderdaad een stuk dikker uit zo!

bem benieuwd naar het sportluchtfilter, of j het ook gaat merken...

die led kentekenlampjes, heb je dar geen problemen mee met je boardcomputer? ik zit daar ook over te denken.

ben ook benieuwd hoe je spoorverbreders staan met de 20 inch velgen. ik heb hier ook naar gekeken, wel met centreering dan...

die led kentekenlampjes, heb je dar geen problemen mee met je boardcomputer? ik zit daar ook over te denken.

ben ook benieuwd hoe je spoorverbreders staan met de 20 inch velgen. ik heb hier ook naar gekeken, wel met centreering dan...

origineel gepost door alphox

de spoorverbreders zijn maar 5 mm en dat zou met centreering dan net moeten gaan volgens de fabrikant.

heb het enkel nog niet geprobeerd omdat ik nu mijn winterwielen er op heb liggen.

vind persoonlijk die van h&r van 20-25 mm per wiel net teveel.

had liever 1-1,5 cm gehad maar deze is er niet ivm de centreering.

de ledkenteken lampjes ziet er super uit.

mooi fel wit.

enkel geeft hij inderdaad op de boardomputer aan dat de kentekenverlichting defect is.

ben er nu aangewend zie het niet eens meer staan.

heb hier zelf geen problemen mee.

origineel gepost door alphox

de spoorverbreders zijn maar 5 mm en dat zou met centreering dan net moeten gaan volgens de fabrikant.

heb het enkel nog niet geprobeerd omdat ik nu mijn winterwielen er op heb liggen.

vind persoonlijk die van h&r van 20-25 mm per wiel net teveel.

had liever 1-1,5 cm gehad maar deze is er niet ivm de centreering.

de ledkenteken lampjes ziet er super uit.

mooi fel wit.

enkel geeft hij inderdaad op de boardomputer aan dat de kentekenverlichting defect is.

ben er nu aangewend zie het niet eens meer staan.

heb hier zelf geen problemen mee.

hm dat vind ik minder die storing, zal eens kijken, want ik zag op het fiat 500 forum (heeft m'n vriendin) dat dat opte lossen was met een weerstand ofzo iets. volgens mij zijn er ook canbus versies...

spoorverbreders ben ik erg benieuwd naar. ik vind 2 cm per kant idd te veel, net als op die duitse in het topic show je insignia, dat is een beetje te veel van het goeie...

Terug
Naar boven