• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

groene b manta

nee nog niet hans, hopelijk is het woensdag zover!,

zal morgen even bellen hoe het er voor staat,

kan dan waarschijnlijk ook ff een paar vrije dagen opnemen om te kunnen bouwen!!!

bij deze!!!!

een paar foto's van de spuiterij!! ( harry ekkel)

vanmorgen is de brombak groen gespoten en is het mij ook gemeld, mooi natuurlijk, dus ja ! gelijk ff op pad geweest om te kijken hoe het er nu voor staat, en ik kan zeggen, ( en hans neutel toevallig ook) dat het er wel strak bij staat hoor!

heb zelf ook nog een beetje spuitwerk gedaan, zoals de achterplaat en de hoedenplank.

hierbij de foto's,

meer info volgt als we weer een stap verder zijn!!

ja haha da was zeker even toeval....kon het natuurlijk niet laten om even in de cabin te spieken.

puik stukje werk hoor ! dikke duim omhoog

ja!!, hij is er bijna!

bijna bijna bijna!

hij is weer thuis!

op de brug welliswaar,

nu druk bezig met het opbouwen!

interieur zit er nu in, verlichting achter is klaar, en allemaal kleine dingen verder gedaan.

nu alleen nog wachten op de motorkap en de bumpers want die waren niet goed gespoten..?

en dan hoop ik toch echt dat ik deze week nog weer voor de apk kan gaan jongens.. ooh wat zal dat mooi zijn!!

hierbij de foto's van de afgelopen week!

het vervangen paneel^^^^^

en nu zijn onze geliefde sierlijsten aan de beurt!.. :angel :angel :angel :angel

oke das dan zupper zelt zaam zoo rekord dan

en manta word weer mooie ook met die velgen ats had ik er toen ook onder :thumb :thumb

goed werk J.. uh Patrick... maar ik mis wel wat zwarte details...

is dat bewust weg gelaten?

en t rekordje is ook leuk speelgoed ja

:thumb

ja das mooi hoor geert, nog even wat verse bandjes eromheen en dan kunnen die er ook op,

haha hans, nee de zwarte details komt nog, handgrepen en dergelijke, en natuurlijk de motorkap zwart en de sierlijsten

word weer helemaal strak!

Nou, dat was et dan bijna!

De apk zit er op!

Net al de eerste kilometers gemaakt en al een paar bekenden tegen zijn gekomen kan het plezier weer beginnen!!! :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

Dus bij deze is deze jongen hoogstwaarschijnlijk zondag aanwezig!!!

Nu nog ff de puntjes op de i zetten en dan is ie weer compleet!

Hopelijk tot zondag!

ja wegens werk op texel staat deze helaas te koop.

dus voor een liefhebber die wat over heeft voor een keiharde 2.4i met spaghetti en groep a uitlaat.

bj 1984.

zoals jullie weten bijna geheel gerepareerd, en "nieuwe" delen erop.

rijd nog goed.

laat maar even weten als iemand er belang bij heeft! , 06 31 24 24 31

Terug
Naar boven