• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groningen krijgt vaste meeting plek van gemeente

Na lang vechten en knokken(niet praktisch ahha) is er uit eindelijk een antwoordt uit gekomen van gemeente groningen, dat de hobby lief hebbers van auto's toch een eigen meeting plek krijgen..

http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/17203/automeeting-krijgt-eigen-plek-in-stad.html" onclick="window.open(this.href);return false;

meetingplek.jpg

hoe blij kan je zijn dat je eindelijk een plek hebt :wors :wub

dus zaterdag is iedereen welkom die eventueel langs wil komen..

Eigenlijk was er altijd al een plek maar moesten we om de zoveel tijd verkassen naar een andere plek (verder weg uit de stad) omdat men daar slagbomen neer zetten ivm overlast.

Deze plek is nu in overleg met gemeente en politie overeen gekomen, maar tevens wel de laatste kans.

dat houd in,

geen rommel achter laten (met tijd komen er vang netten voorafval)

geen gerace

geen burnouts.

Als iedereen die er komt zich hier aan houd is de kans groot dat de gemeente Groningen gaat praten met DHRA voor een evenement in Groningen. doen we dit niet dan krijgen we net als op de Jeneverweg, de Makro, de Sligro en ik meen ook het Sontplein een samenscholingsverbod en 150 euro bekeuring als we daar ons niet aan houden.

Ook kan je er donder op zeggen dat de mannen in blauw opvallend en onopvallend aanwezig zijn.

Helaas is er al door een motorfiets op het terrein deze week al een donut gemaakt (op het nieuwe asfalt) dus dr is er al weer iemand geweest die het heeft lopen verkutten voor de rest.

ook staat daar vaak politie te controleren op snelheid als je langs de tippelzone rijdt. dus kans is groot dat die er nu ook weer staan. rij er gewoon rustig heen.

een gewaarschuwd mens telt voor 2

dat wou ik ff kwijt.

mij part staat er elke zaterdag een agent die toezicht houdt. alleen voor de mensen die er dus zich niet aan de regels houdt,

aanpakken die hap..

en de gene die het weer verneukt, kriegt gewoon klappe :jerry

nee man wel door de muurstraat en nieuwstad ;) :jerry :jerry :vertag

idd Alain gewoon aanpakken die john`s! ben dat gerop en gegier van de 1300 honda`s en hun illigale oliehandel zat!

hopen dat het er nu wat netter aan toe gaat. in iedergeval geen losse steentjes meer.

alleen geen afdak voor de regen :cry .

Het jammere van dit soort initiatieven is dat het toch altijd snel weer verpest wordt door deze of genen..

Ook zit de politie er vaak zo streng en dicht op dat die toch wel snel iets vinden wat niet mag.

En dan is het allemaal weer afgelopen.

Maar ik hoop dat dat niet snel gebeurt voor jullie!! ;)

tjah als iedereen zich goed had gedragen onder de tunnel was het niet gebeurd, want het zou bijna het vaste plek worden, totdat er 3 a 4 keer een ongeluk is geweest, en elke keer dat geburn..

Mensen moeten nu gewoon blij wezen, dat de gemeente een plek geregeld heeft voor ons. maar let maar op duurd niet lang of paar van die idioten gaan het weer verkloten..

maar goed hoop dat er elke keer een politie bus staat. met een aanhanger voorgeval ze gelijk een auto in beslag kunnen nemen

meestal van 20.00 tot middernacht maar het is het drukt tussen 21.00 tot 11 :)

maar voorheen gingen we daarna naar de Makro en dat werd ook vaak 2 uur s`nachts. en dat mag nu niet meer dus wie weet tot hoe laat het nu door gaat?

Oke, thanks..

Ik ben te herkennen aan een rode Astra F 1.6i automaat (standaard) met gele verlichting..

wordt mijn eerste keer ;)

Terug
Naar boven