• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten)

Opeltreffen

Post weinig
Beste Opelliefhebbers,

Ook in 2013 weer een Groot Internationaal Opeltreffen! Het afgelopen treffen is pas een paar maanden achter de rug, maar we zijn nu alweer van start gegaan met het organiseren van het treffen in 2013. Het treffen zal gehouden worden op zondag 28 april 2013.

Dit jaar zijn er onder andere de volgende vernieuwingen:

-1000 vierkante meter aan overdekte onderdelenmarkt!

-Interessante workshops

-Bekers te winnen in vele categorieën

Aanmelden kan via http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kosten per aanmelding zijn:

tot en met 28-02-13: 7,50 euro

vanaf 01-03-13: 10,- euro

Er is sprake van een vroegboekkorting dus!

Clubleden dienen zich individueel aan te melden.

Aanmelding is pas geldig na betaling.

Hou de website http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ook weer in de gaten voor meer informatie.

Natuurlijk zijn we ook te volgen via

Facebook: http://www.facebook.com/pages/Opel-Treffen/341357672542283" onclick="window.open(this.href);return false;

Twitter: https://twitter.com/OpelTreffen" onclick="window.open(this.href);return false;

Opeltrefffen

http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

opeltreffen2013.png

Onderstaande heb ik naar zoveel mogelijk Opel clubs proberen te sturen. Voor degene die ik gemist heb het bericht hier ook nog even. Graag even contact opnemen bij interesse.

Dit jaar willen wij ook de Opel-clubs de kans bieden om zich te presenteren en nieuwe leden te werven. Wij willen daarom bij deze de alle Opel-clubs van harte uitnodigen om op deze dag aanwezig te zijn.

Wat kunnen wij Opel-Clubs aanbieden

-Gratis een banner van de club op www.opeltreffen.nl

-Gratis een kraam op het treffen om de club te kunnen promoten

-Mogelijkheid om flyers te verspreiden / in deelname tasjes toe te voegen

Wat vragen wij van de Opel-clubs

-Er zullen prijzen uitgereikt worden en daar zijn jury-leden voor nodig, daarom vragen wij 2 jury-leden per club. Dit is het eerste jaar dat wij prijzen gaan uitreiken, daarom willen wij ook overleggen met de diverse clubs hoe dit te doen (welke categorieën etc.), wij vragen meewerking hierbij.

-Aandragen ideeën voor de workshops.

-Vermelding op website, agenda en forum

-De mogelijkheid om een flyer met het clubblad / nieuwsbrief mee te sturen

Algemene informatie over het treffen

-Gratis 1000m2 overdekte onderdelenmarkt voor particuliere handelaren

-Minimaal 5m2 per handelaar, meer in overleg, eventueel tegen meerprijs

-Nette toiletvoorzieningen

-Gratis deelname aan workshops

-Kans op winnen van bekers

-Tasje met aandenken en andere geschenken

Wij horen graag of jouw Opelclub in dit aanbod geïnteresseerd is en wil bijdragen aan het succes van het Opel-treffen. Wij zijn er als organisatie van overtuigd dat we er in samenwerking met de Opel-clubs een ongekend mooi treffen van kunnen maken.

www.opeltreffen.nl

info@opeltreffen.nl

0321-318635

@Opeltreffen wrote:@asconahobbyist wrote:kan je per aanmelding ook met meerdere auto's komen,ik heb 3 c ascona's en wil er best 2 of 3 meenemen.

Anders gewoon eentje.

Ja dat kan, zolang de auto's maar bij jou horen graag zelfs!

In het algemeen:

Per aanmelding mogen 4 personen ingeschreven worden (per inschrijving boven de 4 personen, 2,50 euro extra). Lees: familie, vrienden etc, die met de auto meereizen. Meerdere auto's zijn welkom, zolang ze maar bij dezelfde inschrijving horen.

Het is niet de bedoeling om te zeggen dat je met 4 auto's komt, maar dat die auto's dan van clubgenoten zijn en zij op deze manier met de inschrijving "meeliften".

Ok,dan gaat t goedkomen,nee hoor,alle 3 staan ze op mijn naam.

Hangt ook van t weer af,hopelijk is t beter als vorig jaar (maar das al gauw!)

@asconahobbyist wrote:kan je per aanmelding ook met meerdere auto's komen,ik heb 3 c ascona's en wil er best 2 of 3 meenemen.

Anders gewoon eentje.

Edit 20-10-13:

In principe kan er slechts 1 auto per persoon ingeschreven worden. We hebben toch (in tegenstelling tot eerdere berichtgeving) besloten om het op deze manier te doen ipv meerdere auto's toe te staan. Dit omdat wij niet goed kunnen controleren of alle auto's van dezelfde persoon zijn. Wil je met meerdere auto's komen, neem dan even contact op via info@opeltreffen.nl , dan kunnen de mogelijkheden besproken worden.

@Fearless wrote:Volgend jaar regenvrij? king:

We zijn druk in onderhandeling met de weergoden, het lijkt er op dat ze ons gunstig gezind zullen gaan zijn, maar je weet maar nooit, ze zijn soms een beetje wispelturig...

Voor het geval dat, we gaan voor 1000m2 aan overdekte ruimte zorgen, dus ook bij slecht weer kunnen de onderdelenmarkt en workshops gewoon doorgaan.

@astraTD wrote:Kan er ook worden betaald bij aanvang?

Bij voorkeur vooraf, maar het kan wel. Het is voor ons en de cateraar heel belangrijk dat we op tijd weten waar we op kunnen rekenen, daarom met nadruk het liefst vooraf aanmelden en betalen. Heeft daarnaast ook als voordeel dat je snel door kan rijden en niet lang in de rij hoeft te staan bij het aanmelden.

@Opeltreffen wrote:@mantallica wrote:

Komt M&M ook met onderdelen in Tolbert dit jaar? Wel leuk om elkaar een beetje

te steunen met de opkomst en gelijk dit treffen daar promoten :thumb

Ik zal het zeker voorleggen aan mijn collega's ;) Stuur ons anders even een mailtje met een uitnodiging :)

Ik schreeuw wel wat maar ik regel dat niet ;) @kabouter regeld dat, het beste even

PM sturen naar Michel of melden op het topic.

@mantallica wrote:

Ik zal het zeker voorleggen aan mijn collega's ;) Stuur ons anders even een mailtje met een uitnodiging :)

We willen ten eerste proberen om mensen die met de Opelclub bij elkaar willen staan bij elkaar te zetten. Daarnaast proberen we de deelnemers die niet bij een club aangesloten zijn of niet in dat verband aanwezig hoeven te zijn, inderdaad op model te groeperen ;)

Misschien leuk om de modellen een beetje bij elkaar neer te zetten,bijvoorbeeld alle type Kadetts bij elkaar,Astra's bij elkaar.Anders wordt het misschien een 'rommeltje' als alles door elkaar heen staat.

Ik kom volgend jaar misschien...........mijn Kadett gaat uit elkaar en ik weet niet of ik het ga redden.

gr Marcel.

Aankomend jaar hier ook weer naar toe, is altijd een mooi treffen :thumb

Terug
Naar boven