• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot licht blijft niet aan in Corsa c

Sinds kort kan ik alleen nog maar seinen met mijn groot licht. Als ik de flipper van me af druk zou hij aan moeten gaan en als ik hem naar me toe trek seint hij. Nu zijn beide kanten seinen en kan ik dus niet meer fatsoenlijk mijn groot licht gebruiken in mijn Corsa.

De hendel blijft niet staan, maar dat deed hij ook niet toen het licht nog werkte. Aan of uit was gewoon even dat ding van me af duwen. Maar goed, ik zal een nieuwe hendel bestellen en zien of dat effect heeft. Bedankt voor de reacties.

Terug
Naar boven