• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

H.O.C.N Familiedag 2010.

Hee Ron, hoe laat was jij daar dan? Ik heb jullie niet gezien. Wij waren er rond 13:00 uur, en we stonden met z'n drie-tjes (ik met de Monza, Mario ook, en Martijn met de Coupe C Rallye) achter elkaar gepakeerd in dat smalle straatje waar ook die blauwe Commo (die van Commo op BOF) stond met die vlaggetjes. We zijn rond kwart over drfie weer naar huis gehobbeld, want rond die tijd werd het echt stiller. Wel aardig wat foto's geschoten, trouwens.

By the way, die groen/blauwe A2 met GSE spoiler was mij totaal onbekend (terwijl al sinds 1994 in Nederland vlgs. kenteken). Nog nooit eerder gezien.

Mooie foto's !! Hebben we elkaar dus totaal gemist. Jammer !!

Ik vond het ook geen toplocatie. Was bij het vorige bedrijf op het zelfde industrieterrein, en ook in Tiel, wel een stukje beter. Relatief weinig ruimte. Maar wel weer gezellig en , zoals gebruikelijk, een gemoedelijke sfeer.

heb ook nog wat foto's gemaakt!!

dan zie je meteen als je komt,iets oranje/goudkleurig lichtgeven!

Prachtkar! De Monza 24V,in het het echt nog veeeel mooier als op de foto.

en dan nog een nette maar wel wat mottige C Ascona Luxus!

met wat aandacht zeker nog erg mooi te krijgen.

De Ascona C van Arjen was ook gespot.

Nog even gezellig mee gepraat!

nette wagen!

een hele vroege 80er D Kadett

helaas mijn Ascona niet tegengekomen op de foto´s

stond neus aan neus met de babyblauwe A Manta!

was en leuke dag,ook t vrouwtje had t prima naar de zin.

Aparte gewaarwording,loop je daar rond,komt er ineens iemand op je af met uitgestoken hand,asconahobbyist

Dat ben ik ja,Ron,Monzaron.

Verrek wat leuk! Met dank aan het forum dus toch een bekende kop gekregen:P

Binnen in de hal ook nog de lang gezochte rubbertjes voor mn rode Ascona opgeduikeld,blijken rubber dopjes te zijn in de bodem ,voor de afvoer van verf als de auto gespoten wordt volgens de verkoper,zou zomaar kunnen!

Op de terugweg lekker de file ingereden vanwege een afgesloten toerit,lekker handig.

Sneu genoeg stond er nog een witte B Kadett sedan op de vluchtstrook met de motorkap open,was ook op de meeting.

Ja Ron,

Zoals we al een beetje gemailt hebben over en weer via Hotmail.

Echt heel jammer dat we elkaar zijn misgelopen op de meeting.

Ik heb wel heel veel moois gezien alleen maar 1 Monza a-1 en dat was de mijne :P

Als er in de toekomst weer een meeting is zullen we elkaar wel tegenkomen hoogstwaarschijnlijk.

Hey ron,nee,de rode staat lekker thuis in de garage.

Met de inmiddels beroemde rubbertjes in de bodemplaat.

Een volgende meeting,mits droog,neem ik m waarschijnlijk wél mee.

Ik was met deze.

GroteFoto-TOZ8YH64.jpg

Weet er iemand toevallig iemand met een kapitain in de buurt van nijmegen die voor een trouwdag wil chaufferen?. Ik ga volgend jaar trouwen en ben opzoek naar een Opel kapitain (jaren 50-60 model, zoals hier boven op de foto).

Alvast bedankt voor de reacties.

origineel gepost door MonzaRon

:jerry

Heb jij m'n vrouwtje laten lachen :hmmz :thumbup

btw: Mooie collectie, bedankt voor de share :wors

haha ja goed he :)

heb ook netjes even gedag gezegt toen ik je prachtwagen aan het bewonderen was. was de 1e keer dat ik hem in het echt zag :)

origineel gepost door mantamafkees01

Heeeej, goed overgekomen donderdag??? :P:thumbup

ja is goed gegaan :P

hij doet het nog steeds haha, het lampje knipperde wel een paar keer. maar goed als je er niet naar kijkt merk je er niks van :P

Terug
Naar boven