• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hallo ik heb un probleem met me astra H radio

miktille

Post weinig
paar maand terug astra H gekocht van 2004

nou heb ik een probleem met de radio die gaat uit zichzelf

aan het is gewoon standaard radio van opel

ik heb de radio er ook al uit gehad maar radio is niet door verbonden

ow ja en als je de sleutel om draai en er uit haald moet de radio ook uit gaan tog ??

wie o wie kan me helpen

Als de sleutel uit het contact is hoort hij uit te gaan. Gaat hij zomaar aan onder het rijden of ook als de auto uit en op slot staat?

Zijn meerdere met het probleem dat de radio zomaar aangaat, zit er toevallig een cd in? zo ja haal hem er eens uit en kijk of het dan weg blijft.

Volgens mij is dat van de radio uit na contact in te stellen d.m.v de op-com of tech-2

@Juhroen wrote:Als de sleutel uit het contact is hoort hij uit te gaan. Gaat hij zomaar aan onder het rijden of ook als de auto uit en op slot staat?

dat is het bij mijn radio niet blijft door spellen ik moet de radio zelf uit drukken

onderrijden weet ik niet dan staat die altijd al aan ;)

van slot s of op slot maak niks uit de raio gaat gewoon aan

@Opeltje17 wrote:Zijn meerdere met het probleem dat de radio zomaar aangaat, zit er toevallig een cd in? zo ja haal hem er eens uit en kijk of het dan weg blijft.

Volgens mij is dat van de radio uit na contact in te stellen d.m.v de op-com of tech-2

nee er zit geen cd in

oke waar moet ik dan wezen in te stellen ..?

Weet niet zeker of het in te stellen is, ik meen het een keer ergens gelezen te hebben, dus zou ook niet weten waar het is in te stellen als het al in te stellen is ;)

Controleer je contactslothuis eens, waarschijnlijk is deze overleden, je bent niet de eerste met een astra-h of zafira-b die dit heeft....

Instellen doe je in het radio menu via de settings knop. Welke radio heb je : CD30, CD30 MP, CDC 40, CD70 navi of DVD 90

@Juffer1 wrote:Instellen doe je in het radio menu via de settings knop. Welke radio heb je : CD30, CD30 MP, CDC 40, CD70 navi of DVD 90

ik heb de cd30 mp 3

@roger rabbit wrote:Controleer je contactslothuis eens, waarschijnlijk is deze overleden, je bent niet de eerste met een astra-h of zafira-b die dit heeft....

hoe bedoel je overleden ? die draai nog goed en zo daar is verder niks mis mee vind ik

@miktille wrote:@roger rabbit wrote:Controleer je contactslothuis eens, waarschijnlijk is deze overleden, je bent niet de eerste met een astra-h of zafira-b die dit heeft....

hoe bedoel je overleden ? die draai nog goed en zo daar is verder niks mis mee vind ik

hij bedoelt "draad-technisch" denk ik. En maakt dus sluiting zodat je radio het signaal krijgt om aan te gaan (contact aan zetten)

Onder settings en dan ignition logic op ON zetten. Je radio gaat wel elke keer vanzelf aan als je de auto op contact zet en uit als je hem uitzet.

@Astra-H wrote:Onder settings en dan ignition logic op ON zetten. Je radio gaat wel elke keer vanzelf aan als je de auto op contact zet en uit als je hem uitzet.

heel erg bedankt de probleem is om gelost

topieee

@miktille wrote:@Astra-H wrote:Onder settings en dan ignition logic op ON zetten. Je radio gaat wel elke keer vanzelf aan als je de auto op contact zet en uit als je hem uitzet.

heel erg bedankt de probleem is om gelost

topieee

You are welcome!

Terug
Naar boven