• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hallo mede opelrijders , vraagje over een astra..

Ehh, die H OPC bestaat idd gewoon, en er moet toch wel wat te vinden zijn hoor. Maar als je nou specifiek een 5 deurs bedoelt, die niet. Wel een uitvoering die OPC line heet, met wat badges en spoilers.

helaas. vind de 5 deurs veeeel mooier.

als ik het geld had, stond er wel een 5 deurs opcline voor de deur. lieft met 1.8 16v.

maar goed, die zijn schaars, of heel duur

Vind zelf de GTC (driedeurs) een stuk mooier.

Maar wellez, voor de zoveelste keer, gebruik eens interpunctie. En wat wil je nou precies vragen, even lezen op het internet of het forum (bijv. in het OPC-gedeelte) en je had al veel meer geweten. Dat je niets terug vind van de H OPC kan ik me niet voorstellen....bijv.: http://nl.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra#OPC-uitvoering_2

@robert_corsa wrote:helaas. vind de 5 deurs veeeel mooier.

als ik het geld had, stond er wel een 5 deurs opcline voor de deur. lieft met 1.8 16v.

maar goed, die zijn schaars, of heel duur

gelukkig smaken verschillend, de 5 deurs ziet er super lelijk uit van de achterkant :puke

die van die 1e link vind ik anders wel super mooi :wub

mja bij een f vind ik 5 deurs ook mooi, moeten wel de bumpers in kleur zijn een een gsi spoiler er op zitten

@Baas J. wrote:Een 5 deurs mooier??? OMG

Smaak is persoonlijk "Baas".

Goh, toevallig heb ik een 5-deurs. Zo triest als je je stoeltje moet opklappen om volk achterin te kunnen zetten.

met 2 kids is het ook ideaal, hoeven ze ook niet door de auto heen te martelen, en hoef ik niet dubbel in de auto te liggen om ze de gordel om te doen :thumbup

de meeste 3 deurs zijn ook mooier, maar vind de achterkant van de gtc veelste lomp en hoog ogen. 5 deurs heb het nette voor mekaar.

maar dat is idd persoonlijk

@DarkNL08 wrote:@Baas J. wrote:Een 5 deurs mooier??? OMG

Goh, toevallig heb ik een 5-deurs. Zo triest als je je stoeltje moet opklappen om volk achterin te kunnen zetten.

Das niet triest...een coupe is een 2 zitter met wat extra ruimte achterin. 3 deurs is gewoon sportiever, hot hatch.

Maar smaak is persoonlijk idd.

OPC station is er van de G in iedergeval wel. En bij de h koop je toch gewoon een station opcline met z20ler/lel en dan software van de opc erin..

@DarkNL08 wrote:

Een 3 deurs koop je dan ook niet als gezinswagen :D

Mja ligt eraan, als ze een jaar of 4 zijn en ze kunnen goed lopen en klimmen dan ist helemaal geen probleem. Wij hadden vroeger ook gewoon een 3 deurs kadett thuis en we kwamen overal

Terug
Naar boven