• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

happylights voor opel signum 2007

[/color]wie heeft dit en wat zijn je ervaringen mee?

hoe werkt dit precies

kan je dat zelf doen en is het risico groot dat het mislukt

ben maar een leek op dat gebied

mvg

@ingridje wrote:@DennisD wrote:Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.

hoi , ik heb de module ook besteld, ik moet de printplaat toch gewoon onder de asbak steken(heb ik zo vernomen) en wat dan eigenlijk?

ik heb wel een automaat (hoop dat dat geen hindernis is ),ik heb een mailtje gestuurd naar happylightshow en die vertelden mij eigenlijk dat ik alleen de printplaat moet insteken en that 's is it

dat is dus niet blijkbaar

mvg

Je moet hem ook instellen, maar dit stelt niets voor

@ingridje wrote:[/color]wie heeft dit en wat zijn je ervaringen mee?

hoe werkt dit precies

kan je dat zelf doen en is het risico groot dat het mislukt

ben maar een leek op dat gebied

mvg

Ik heb er 1 voor mijn Zafira.

Werkt prima.

Wat mij betreft een aantal handige dingen en wat zaken die ik niet gebruik.

Instellen en installeren is zo gebeurd.

Overigens zijn er ook functies die je ook met een opcom kunt programmeren.

http://www.happylightshow.com/download/manual_vectra_din_a4_116.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.

@DennisD wrote:Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.

hoi , ik heb de module ook besteld, ik moet de printplaat toch gewoon onder de asbak steken(heb ik zo vernomen) en wat dan eigenlijk?

ik heb wel een automaat (hoop dat dat geen hindernis is ),ik heb een mailtje gestuurd naar happylightshow en die vertelden mij eigenlijk dat ik alleen de printplaat moet insteken en that 's is it

mvg

@aussie wrote:@ingridje wrote:@DennisD wrote:Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.

mvg

Je moet hem ook instellen, maar dit stelt niets voor

hoi,

ok , als ietsje meer gerustgesteld, ik heb een automaat , zou dithet moeilijker maken?

Terug
Naar boven