• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heb ik de goede lichtschakelaar gekocht?

Als je nog geen autoachakelaar had, lijkt het me sterk dat je een licht sensor hebt. Welke letters staan er op de sensor? Bovendien moet je het activeren via Tech2 als je de juiste sensor en schakelaar hebt. Het is geen plug en play.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Lijkt me ook stug !

Maargoed...

Let er op dat als je de schakelaar niet activeert met tech2 dat het zo kan zijn dat je accu op een ochtend leeg is. Er blijft nl. iets open staan waardoor je lek-stroom hebt.

Oke dan moet ik eens kijken waar ik aan dat Tech2 kan komen.

Toevallig iemand die mij ermee helpen kan?

Heb vandaag trouwens een andere set AFL lampen gemonteerd en bij t resetten van de foutcodes met Opcom bleef aleen deze nog staan

U2106-00

Moet ik de koplampen ook met Tech2 inleren of moet ik van mn oude units de kastjes over zetten?

Nu werk de hoogteregeling van de xenon niet en de AFL blijft vanwege de foutcode ook uit.

Wie weet raad?

Had al af-fabriek AFL maar van 1 koplamp ging t stelmotortje stuk.

Heb nu set andere AFL koplampen geplaatst, gewoon t zelfde als wat er zat maar ze komen wel uit een andere Vec, ze zitten nu in mn Signum

@Jeremiah wrote:Oke dan moet ik eens kijken waar ik aan dat Tech2 kan komen.

Toevallig iemand die mij ermee helpen kan?

Heb vandaag trouwens een andere set AFL lampen gemonteerd en bij t resetten van de foutcodes met Opcom bleef aleen deze nog staan

U2106-00

Moet ik de koplampen ook met Tech2 inleren of moet ik van mn oude units de kastjes over zetten?

Nu werk de hoogteregeling van de xenon niet en de AFL blijft vanwege de foutcode ook uit.

Wie weet raad?

Ik heb een tech 2 en help je graag maar is wat ver

We gaan behoorlijk off topic inmiddels, dit gaat over lichtschakelaars. Laatste tip: hier vindt je formuleren die Tech2 hebben. Succes :thumbup

Terug
Naar boven