• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hee ik ben stefan

Dropsmurf

Post weinig
Hee allemaal ik ben Stefan en ik kom uit spijkenisse ik ben net 22 geworden bijna 2 maanden geleden

ik heb me 1e auto maar heb een beetje monteurs ervaring

in totaal is dit onze 4e corsa

mijn broer begon in 2009 met een blauwe opel corsa B redelijk nieuw met allemaal luxe poespas en alles ABS airco stuurbekrachtiging en electrische ramen

na 6 á 7 maanden toen ik net met me rijbewijs was begonnen schoof me broer in een busje en was totalloss daarna had hij als nood een renault clio gekocht en ook snel weer weggedaan corsa was toch beter dus heeft hij een corsa gekocht deze keer 200cc minder (1400cc(blauw)(rood)1200cc) toen sloeg de auto af en wilde niet meer starten in de tussentijd vlak voor die clio weg ging had me vader ook een D corsa gekocht nieuw van de dealer 1400cc toen had ik me rijbewijs en heb ik eerst lang op scooters gereden heb toen een zwaar scooter ongeval gehad en ben ik bang geworden voor scooters

toen had ik afgelopen zomer deze corsa gekocht en vond hem lekker rijden en heb toen in de tussentijd me broer zijn auto gestript koplampen achterlichten wielen en reservewiel en interieur en uitlaat systeem

Ik ben stefan en ik heb een geestelijke beperking (syndroom van asperger en ADHD en gilles de la tourette de agressieve vorm)

Groetjesss

Terug
Naar boven