Heren, even een vraagje. De X14Xe start en loopt normaal gesproken als een zonnetje, echter in de paar maanden dat ie hier nu gebruikt wordt heeft ie inmiddels 3 of 4 keer heeeeeel moeilijk gestart, wilde gewoon echt niet aanslaan, met moeite als je een dot gas gaf. Meestal nadat er redelijk kort daarvoor (minder dan een uur) nog mee gereden was. Volgens mij heb ik ook weleens een flinke benzinelucht geroken als ie dan eenmaal liep (maar ben er meestal niet bij). Gisteren sloeg de motor af toen mijn vriendin wilde keren en de auto midden op straat afsloeg leek het wel 5 minuten te duren voordat hij weer wilde.
Ik denk zelf aan de EGR, als deze blijft hangen verzuipt de motor dan niet in de hoeveelheid lucht/dus te weinig brandstof? Auto is 1996 en heeft onlangs nieuwe distributie gehad en loopt verders dus altijd prima. Maar een plaatje er tussen zetten?
Ik denk zelf aan de EGR, als deze blijft hangen verzuipt de motor dan niet in de hoeveelheid lucht/dus te weinig brandstof? Auto is 1996 en heeft onlangs nieuwe distributie gehad en loopt verders dus altijd prima. Maar een plaatje er tussen zetten?