• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Helluppp Insignia voorkant schade

Beste leden, ik heb met spoed jullie hulp nodig. Op 27-07 staat/stond de autovakantie gepland, maar de storm van 5-7 heeft roet in het eten gegooid. Ik heb heel Nederland gebeld aan schadeherstellers, maar niemand kan het binnen 3 weken oplossen. Ik heb akkoord van de verzekering, mits ik een schade calculatie kan overleggen, om bij het een willekeurige hersteller te laten uitvoeren. Ik heb nu 2 problemen, de aangesloten hersteller willen dit niet doen, omdat de auto niet bij hun gerepareerd wordt (begrijpelijk). Ik kan ook moeilijk de onderdelen vinden. Wat ik momenteel weet, is dat ik de onderstaande onderdelen minimaal moet hebben en wellicht nog meer.

Motorkap

Motorkap scharnier
39085088 RH

Motorkap scharnier
39085087 LH

Voetganger airbag
312949928
AA17081N50000238

Voetganger airbag
312949928
AA17081N50000498

Grille

Bumper (opc line)

Bumper stang

Intellilux koplamp rechts
Op internet kom ik voornamelijk artikelnr 39122975 Gm tegen. Nu heb ik iemand gevonden die artikelnr 39217211 psa. Zijn dit dezelfde onderdelen?

Wie kan mij adviseren en uit de brand helpen aub? Ik heb echt geen zin om de insignia te laten staan en een vliegtuig te pakken 😂

Alvast bedankt!

lfhavjykl4toof3ofqo31vby9olvqq4r.jpg
0tog25d159ioopb1vqqbc3iiaohxwm28.jpg
gsx6a6y0kgxwj34fgcporebn6b80fq7d.jpg
18ymum66cecrcegynz5txnxfe92kw7fh.jpg

Terug
Naar boven