de 2.0 in mijn manta heeft het altijd goed gelopen . en ben hem nu aan het terug op bouwen en nu doet nu slaat ie niet meer aan.
even voor alle duidelijkheid ik heb de motor er niet uit gehaald. 4 weken geleden deed ie het gewoon nog.
de startmotor gaat rond. alleen hij slaat niet aan.
wat ik allemaal al gedaan heb en vervangen
brandstof relais heb ik vervangen door een nieuwe. zodra je gaat starten gaat de brandstof pomp aan. dus dat klopt allemaal. hij krijgt gewoon benzine als ik start
bougies vervangen vonken alle 4 goed ook getest.
rotor en verdeelkap en contact puntjes zijn vervangen alles vonkt goed.
dan heb ik gelezen hier op het forum dat er nog al vaak is mis mee is met die groene draad van de ontsteking. die gaat na je computer toe. die heb ik al een keer buitenom gelegd een test draadje toen deed ie nog niks. nu las ik ook iets van een toerenteller? die zat er bij mij niet in. maar heb wel nu zo`n ander dashboard erin gezet en toen starten die ook gewoon nog.
ik heb inmiddels al een andere computer erin gehad. nog geen resultaat
ik heb de stekkers los getrokken op de injectoren daar komt overal gewoon 12volt op. op alle 4
ik heb inmiddels alle extra dingen allemaal losgehaald zoals radio dashboard enz. ik weet niet of het er wat mee te maken heeft . maar dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten
het is in ieder geval heel vreemd. ineens doet ie het niet meer.
heeft iemand voor mij de oplossing?
even voor alle duidelijkheid ik heb de motor er niet uit gehaald. 4 weken geleden deed ie het gewoon nog.
de startmotor gaat rond. alleen hij slaat niet aan.
wat ik allemaal al gedaan heb en vervangen
brandstof relais heb ik vervangen door een nieuwe. zodra je gaat starten gaat de brandstof pomp aan. dus dat klopt allemaal. hij krijgt gewoon benzine als ik start
bougies vervangen vonken alle 4 goed ook getest.
rotor en verdeelkap en contact puntjes zijn vervangen alles vonkt goed.
dan heb ik gelezen hier op het forum dat er nog al vaak is mis mee is met die groene draad van de ontsteking. die gaat na je computer toe. die heb ik al een keer buitenom gelegd een test draadje toen deed ie nog niks. nu las ik ook iets van een toerenteller? die zat er bij mij niet in. maar heb wel nu zo`n ander dashboard erin gezet en toen starten die ook gewoon nog.
ik heb inmiddels al een andere computer erin gehad. nog geen resultaat
ik heb de stekkers los getrokken op de injectoren daar komt overal gewoon 12volt op. op alle 4
ik heb inmiddels alle extra dingen allemaal losgehaald zoals radio dashboard enz. ik weet niet of het er wat mee te maken heeft . maar dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten
het is in ieder geval heel vreemd. ineens doet ie het niet meer.
heeft iemand voor mij de oplossing?