• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP! Geen brandstof!?

Hallo,

Heeft iemand ervaringen met het GEEN brandstof krijgen bij een C20NE motor?

Gisteravond wilde ik de motor voor het eerst starten (na ombouw naar een C20NE Turbo:D). Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat hij geen brandstof kreeg, terwijl ik daar eigelijk het minste aan veranderd heb. Alleen een universele brandstofdrukregelaar ertussen gebouwd..

:wtf

De pomp hoor ik draaien met starten, hij heeft ook daadwerkelijk een puls bij het starten dus dat zit wel goed lijkt me. Het brandstofpomprelais is ook in orde, die voel ik tikken bij contact aan en op het moment van starten.

Nu twijfelde ik nog aan mijn manier van aansluiten, zo zit het nu;

Op de brandstofrails zitten 4 aansluitingen; 2 links en 2 rechts.

Ook zat aan de rechterzijde mijn originele regelaar, die heb ik er tussenuit gehaald.

Er zit een aansluting (rechts) direct op de rails en er zit een pijpje parallel 'achter' de rails. Het pijpje 'achter' de rails zit aan de onderste aansluiting van mijn brandstofdrukregelaar. De aansluiting direct op de rails zit op de aansluiting tegenover het metertje zeg maar.

Aan de twee linker aansluitingen op de brandstofrails heb ik niet gedaan, dus dat zou in orde moeten zijn lijkt me (aangezien ik er een jaar geleden mee gereden heb, zonder turbo).

Voor de vaccüumaansluiting heb ik die vanaf het inlaatspruitstuk gepakt, het kleine tuutje naast de aansluiting van de rembekrachtiger.

Foto universele brandstofdrukregelaar:

http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v1/842740574/Free-Shipping-Universal-Blue-font-b-Adjustable-b-font-font-b-Fuel-b-font-Pressure-font.jpg

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt! ;)

Terug
Naar boven